camilla^ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hadde en liten diskusjon her om dagen. Hun ene datteren i huset maset så på at pappan måtte laste ned noe musikk til henne. Så jeg spurte henne om hun viste at det var ulovlig. nei, det viste hun ikke. Og jeg så pappan kikket bare stygt på meg. Men ærlig talt. Her lærer man ungene til å ikke stjele i butikker, men lære dem å stjele på nett det gjør man. Jeg syns forsåvidt det hadde vært greit om hun hadde gjort det selv, uten å bli lært opp av sin far. Jeg gjorde det jo selv i min ungdom, men sluttet når jeg fikk barn. Liker cd mye bedre.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg er enig med deg. Å laste ned ulovlig er en uting, ganske enkelt.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg er enig med deg at det er en uting å lære barna at det er greit. Det er tross alt ulovlig på lik linje med feks tyveri.... *kremthostharkmåvisstinnrømmeatjeghargjortdetendelselv* MEN... jeg vil alikevel ikke lære barnet mitt at det er ok altså . Prøver å overføre andre verdier enn det. Får nok la det være selv også...... )
camilla^ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Om hun gjør det er meg igrunn revene likegyldig, skal vel godt gjøres å ikke finne en ungdom som ikke gjør eller har gjort det. Men det at foreldre lærer de det. Da kan de likegodt lære de at det er greit å stjele i butikken syns jeg, det er jo det samme. Stjele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå