The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg er førstegangs og er 16+5 i dag. Jeg merker ikke noe i livmoren, men OVER livmoren. Mer i mellomgulvet liksom. Det er akkurat som lett "hjerteklapp" innimellom, det er i hvertfall noen ufrivillige bevegelser i magen (men over der babyen er) som kjennes ut som lett vifting. Er det sånn liv k a n kjennes ut?
tika81 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 E alt opp til korsn babyen din ligg om kor du kjenne liv:) E sikkert babyen. Har kjent babyen sparke der flere gang:)
Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 har bare kjent den under navelen, til venstre. også så vi på ul at det var der hodet og bena lå, så hun sa jeg kom til å kjenne liv der. hakke kjent noe etter ul, mn bare før, så vet at det var liv jeg kjente. har du vært til ul HI? så kan du se hvor du skal kjenne etter liv
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Nei jeg har ikke vært på UL ennå, håper jeg skal dit neste uke. Jeg har hjemmedoppler, og hører oftest hjerteslag nede på enten høyre eller venstre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå