Vitamin Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har ekstrem vondt på ryggen og korsryggen. Smerte er der når jeg går, sitter og ligger. Har hatt det kontinuerlig i 2 uker nå og det hjelper ikke mye hvile. Noen som har opplevd dette og har gode råd til meg?
NrToKomIJuli Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 ta en titt på debatten som heter Bekkenløsning. Der står det masse nyttig. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg gikk til kiropraktor... 3 behandlinger og jeg var tusen ganger bedre... Måtte betale det av egen lommebok 400kr første gang og 300kr de neste.. Kom meg på totalt 1000kr tilsammen, men jeg hadde lett betalt det dobbelte og vel så det med det resultatet jeg fikk...
M by M Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Få henvisning til fysioterapeut så fort som mulig av legen din. Ring gjerne og bestill time til fysio samtidig du ringer legen for å få time der. Det er ventetid hos mange fysioterapeuter og du må uansett bestille timen selv. Ikke press deg selv om det gjør vondt, så setter du deg ned og la verden fare sin egen sjø. (det er ikke jeg flink til overhodet, men må jo bare si det da)
lana<3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Glem lege og glem fysioterapi for nå, det er kiropraktor du bør komme deg til først og fremst..... Når du har vært hos kiropraktor kan du tenke på fysioterapi og varsom trening i terapi master....har du litt ekstra god råd ville jeg også tatt meg en tur og fått gravid massasje og akupunktur.... Jeg går selv jevnlig til akupunktur og kiropraktor.Begynner på bassengtrening om et par uke og skal ha meg gravidmassasje neste uke.....deilig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå