Neverstill Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 de fleste mennesker har lett for å kritisere andre å tenke at de er sære/rare/teite fordi de feks vil ha særbehandling i barnehagen, fordi de nekter barna en type leke, eller fordi de boikotter en type klær, eller nekter å kle på barna en spesiell farge osv osv osv... er det noen ting du vet DU er sær på? eller som andre kanskje kan oppfatte som sært? jeg har fått høre at det var "sært" at jeg ikke ville døpe sønnen min men ha navnefest i stedet. er også veldig opptatt av resirkulering og det er jo overhode ikke teit men det irriterer samboern min at vi har 5 forskjellige søppelbøtter.. hehe er også veldig sær når det gjelder penger, er ikke gjerrig og spanderer gjerne på folk, men jeg hater å låne bort penger det var det jeg kom på i farten er du sær?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg spiser ikke første og siste ryggisen i tyggispakken:P Er det sært? Er også helt lik deg på det med pengene. + at jeg har angst for våt gjærbakst..
camilla^ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg er nok rimelig sær ja, syns hvertfall min mann. men mye av hva han syns jeg er sær på, er for meg helt naturlig i forhold til min oppvekst. Feks regler i hus osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hvem er det som ikke er sær på et eller annet punkt da? Sært er jo ganske normalt å være- Vi kan også kalle det å ha en personlighet. Så ja, jeg er nok sær på mine områder.
Kaffemocca Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Hmm, jeg kjøper ikke klær til barna mine med superhelter ol. på, men de har da fått noe av andre som blir brukt.. Ellers vil jeg ikke at de skal ha lekepistoler ol. Gubben mener vel at jeg er litt sær som ikke gidder å bruke tiden min på folk jeg ikke liker noe særlig, altså besøke dem osv. men jeg mener nå at den lille tiden jeg kan gjøre det jeg vil bruker jeg på folk jeg liker å omgås. Så får han heller besøke folk jeg ikke er så begeistret for alene..
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Hmmmz, mannen min syns jeg er rar hvertfall siden jeg liker best å bruke produkter som er svanemerket. For all del, ikke tenke på miljøet Svigermor syns jeg er hysterisk fordi jeg bruker parfymefritt vaskemiddel, ikke lar babyen få kumelk osv. Jeg syns selv ikke jeg er sær men kanskje andre?
Blue Lady Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg er nok litt sær ja. Særlig på mat og drikke, vil ha det på akkurat min måte, ellers så er det ikke spisende eller drikkende. Gjelder ikke alt, men mye. I manges øyne er jeg fryktelig sær og vanskelig som vil ha barna bakovervendt i bilen, Lucas på 2,5 år må jo i følge mange vantrives "feil" vei.. jaja, dem om det. Er også fryktelig sær i de samme folks øyne som tvang Lucas som var 1,5 år til å ha på redningsvest på svabergene nær havet.
Neverstill Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 hehe.. hvorfor spiser du ikke siste og første tyggissene? søsteren min spiser ikke tuppene på pølser hun.. hehe..
Kaffemocca Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hehe.Da er nok mange med deg sære=) Sånn er jeg med mat og drikke og, driver snart gubben fra vettet tror jeg..
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jepp, jeg er sær, jeg skiller meg nok endel ut i forhold til den store masse når det gjelder mye. ;-) Jeg er stort sett blid og omgjengelig, sosial når det passer MEG vel og merke, jeg setter pris på ro og fred. Jeg låner heller ikke bort penger ( har gjort, lenge sia), gir heller bort og spanderer når jeg har mulighet.
Neverstill Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 en venninne av meg spiser alltid rundt all maten. spiser hun pølse tar hun 1 bit av hver ende. annenhver gang, hamburger så spiser hun rundt til det bare er igjen midten så hun ender alltid opp med sirkler på tallerken.. hehe
Mamman87 Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Jeg er TYDELIGVIS skikkelig sær her inne hvertfall!
Peyton Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Haha, det gjør ikke jeg heller, pølsetupper går rett i søpla(eller min manns mage..thihi) Og jeg er sær på mange andre ting og, men det tror jeg de fleste er:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Tuppen på pølsene er jo ekkel! Ikke alle pølser da, men flesteparten! Det med tyggisene er bare sånn jeg har gjort hele tiden. Også blir jeg jo veldig snill da, for da blir det "Vil du ha en tyggis?" (gir først til venner SÅ til meg) Også "Her, du kan ta den siste du" så egentlig er jeg bare snill! Haha=)
grå :) Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 ja jeg er sær. det har jeg alltid vært. og sta. fryktelig sta.
Tjobing! Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg er helt sikker sær i noens øyne. Garantert. Vi er veldig lite A4, er ihvertfall ikke slik "samfunnsnormen" sier at man skal være. Hater å gjøre ting bare fordi "det er sånn". Og det er sært i manges øyne. Vi giftet oss svært utradisjonelt, og vi døper ikke barnet vårt. Noen synes det er sært å ikke like uanmeldt besøk, men jeg liker det bare ikke. Jeg spiser veldig sunt, og selv det er sært for mange (som regel for de som ikke klarer å spise sunt selv). Men det er faktisk mulig OG normalt å ikke være glad i fløte og sjokolade. Tenk det! :-) Og sist men ikke minst: I see dead people :-D ( Og DET oppfattes som sært, det, he he
Neverstill Skrevet 3. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. april 2008 daddys lil princess, jeg synes ikke du virker sær, bare bortskjemt, og det er ikke din skyld. men synes nok det er litt teit å "brife" med hvor mye penger du har, hvis ikke det med butleren var en spøk da. forsåvidt synes jeg det med butler høres helt teit ut. hadde det da vi bodde i usa , og ville ikke hatt det igjen. liker å ordne selv jeg. selvsetendighet er en bra ting
Neverstill Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 særriøst?? har du konakt med noen fra "den andre siden"? hvordan fungerer det?
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Ikke snakk, jeg " ser" selv, og det er skikkelig sært vist nok.
Neverstill Skrevet 3. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. april 2008 synes sånt er kjempe spennende jeg. vil så gjerne tro på gjenferder og slikt. men har ikke sett noe selv.
Tjobing! Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Hvordan det fungerer? Rett og slett slik at jeg ser og føler dem. Ikke noe unaturlig for meg. Tenker ikke på det som gjenferd eller overnaturlig, da. Handler bare om andre dimensjoner og energier. :-)
JegOgGullet Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 hehe, ja gjett om jeg blir sett på som sær:) spesielt når det gjelder mat. spiser heller ikke tuppene på pølsene..fysj! Skal vi ha middag med kjøtt i, må samboer lage maten, ellers så begynner jeg nesten å gråte p.g.a av det stakkars døde dyret (spiser så og si aldri kjøtt). Spagetti spiser jeg ikke da jeg innbiller meg at det er mark som kryper nedover halsen.. hehe uff! Spiser aldri frukt eller grønnsaker som jeg ikke har sett blitt vasket. Vræl.. bakterier! Ellers er jeg kun sosial når det passer meg. Elsker fred og ro og kunne ønske jeg levde på 1800- tallet med lite trafikk og masse natur! Ååå tenk så deilig *Drømme*. Er vel en gammel sjel som elsker familielivet og ikke minst å stelle for kjæresten min ved å lage god mat og ha det pent i hjemmet. I følge mine venninner dette veldig sært og lite nåtidens.. Førnemmer også de fra den andre siden. Samboer dauet av latter en gang jeg sa at nå står det en kortvokst person og en gammel mann ved sengeenden og glaner. Hehe så dette holder jeg mest for meg selv, for han takler ikke høre om sånt. Alle på jobben forteller så og si alt i privatlivet sitt, om menner og barn, svigerforeldre, sexliv og teite venninner.. Jeg snakker ikke så mye privat og detter er vist veldig sært i følge kollegaer. Hehe, liker og være meg jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå