Tia med 2 ♀ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Koker dere noen ganger bestikket? Og eventuellt annen vask. Mannen min syntes at jeg er litt bakterie hysterisk fordi jeg ca hver 14 dag legger all bestikk i min største kjele og koker det for noen minutter. (etter å ha vasket det først selvfølgelig.)Koker også jenta våres fat og kopper og skåler innimellom. Jeg gjør det ikke med annet da hvis ikke det er et fat eller glass som har stått med rester på seg over lengre tid. Da enten koker jeg det eller hvis det er for ille så kaster jeg det. (mannen min har en tildens til å sette fra seg ting på steder de ikke syntes og er ikke alltid jeg finner dem med en gang.) Siden vi ikke har vaskemaskin så føler jeg det er greit å passe på at alle bakterier er drept sånn innimellom ihvertfall. Var jo det vi lærte når vi gikk på skolen og hadde skolekjøkken. Der kokte vi allt da.Og hver gang. Har mannen min rett er jeg for hysterisk?
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 For hysterisk vet jeg ikke, hadde vi ikke hatt OPPvaskmaskin så hadde jeg vel kokt noe en gang iblant, men kanskje ikke så ofte.. Men - synes det hørtes rart ut at mannen din setter fra seg ting på steder der de ikke synes, og du ikke alltid finner dem med en gang.. hva med om han heller vasker opp sine ting etter seg, istedet for å gjemme skitne kopper og kar rundt omkring???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå