*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 syns folk burde skjerpe seg litt... selv om folk er gravide , kan man godt finn på noe ... selv om de gravide ikke kan drikke på fest kan man jo vær med på fæsten`?? " å det er så synd at du e gravid " si folk ... "før da kan du ikke komme på fæsten i helga" halloooo??? det er no vell ikke synd i oss gravide før at vi er gravide?!? vi får jo et vidunderli barn , en familie...å jeg trenger litt sosialt liv fordeom jeg er gravid. det er jo ikke er virus som smitter lixom .. argh!!! jeg blir så sint da folk sier sånt ...
Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 var på fest forige uke (drakk ikke da, og da gidder jeg ikek dra på byen), så spurte en venninne om hvor lang tid det tok før jeg kunne bli med på byen. hun sa hun hadde tenkt mye på det, og kom frem til at hun trodde det var mellom 5-10 år til jeg kunne begynn eå gå ut igjen. første gang trodde jeg hun kødda, men hun gjentok det mange ganger, og syns det var så trist. hun var helt seriøs i tonefallet og ansiktsuttrykket. herregud:P men så er hun ikke den smarteste kniven heller, tydligvis.
*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 haha 5-10 år? herrgud, folk tror jo vi blir bundet til pupp å bleieskift hele livet... haha er du 20år å venter i august? jeg er 21 å venter 3. september.. trolig gutt dette også ifølge hjertelyden:)
Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 ikke sant! ble litt oppgitt der gitt. blir 20 om litt over en mnd., og får en gutt 18. august. spennende å se hva du får da:) kanskje du også får en tøff gutt? men er så mange mennesker på de vorsene jeg har vært på (mens jeg har vært gravid) som er sååå overrasket at jeg er gravid. herregud, de forventer visst at man skal sitte innesperret i 9 mnd uten kontakt med omverden. :s
*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 ja jeg blir litt frustrert også , litt såra lixom .. kan jeg spørr om hvor du er fra? jeg savner jentefilm,snæx å sminking framfor speilet før man går ut... er veldig sosial av meg, tror jeg går på veggene , er sykemldt åsså , så den eneste jeg ser til om dagen er samboer og stesønn... hihi ... *syte syte *
Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Oslo er jeg fra. veldig sosial av meg jeg også. klarer ikke å bare sitte hjemme uke etter uke. også er det veldig sårende at folk som ba deg med på ting før, ikke gjør det lengre, bare fordi jeg er blitt gravid. hallo, må jo kunne gå ann å spørre. så kan jeg selv vurdere om jeg blir med eller ei. skulle jo tro på noen at jeg hadde DEN sykdommen siden de tror jeg ikke kan bli med på noe. hvor er du fra? syns vi har lov å syte litt nå altså deilig å få dte ut, hehe
*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 er fra nord norge , men bor nå i vestfold sammens med samboen og stesønn... at vi har lov å syte ja? off det syns jeg virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå