Gå til innhold

Eplejuice??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg blande det med vann å gi til gutten min på 8 mnd?? Han vil ikke ha vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo, men er du sikker på at han er tørst da? Etter mitt hode er det litt dumt å gi noe annet enn vann, for da skjønner han at det finnes noe som er bedre, og det kan ta tid før han lærer seg å drikke vann i det hele tatt. Og vann er jo mye bedre både med tanke på tenner og vekt i framtiden.

Skrevet

Han er ikke noe interessert i pupp mer.. å drikke må han jo ha?!!

Skrevet

ja, det er klart. Gutten min er 8,5 mnd, og ammes en 4-6 ganger i døgnet. Enkelte dager vil han nesten ikke ha noe, mens andre dager tar han for seg. I tillegg itl puppen får han vann på imsdalflaske. Han nekter å drikke fra tåteflaske og tutekopp, kan det være deres problem også?

Synes også at det er stor forskjell på hvor mye vann han drikker fra dag til dag. Enkelte dager er det et par dråper, mens andre dager går det ned på høykant.

Dersom du er bekymret for væskeinntaket, kan du jo sjekke hvor mange våte bleier han har i løpet av en dag. Dersom dette ikke er uendret, får han nok i seg nok skal du se :) Vet ikke om du ammer i det hele tatt, men visste du at mens en ammeøkt før tok evigheter, kan større barn få i seg samme mengde melk på null komma svisj nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...