Gå til innhold

Please svar! gjelder bhg plass og selvangivelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fortsatt ikke fått svar på bhgplass.. er det noe sted på nettet jeg kan se om vi har fått plass? På barnehageweb f.eks?

Har ikke fått selvangivelsen i posten i dag heller, og ikke har jeg passord A til å logge inn på altinn med...hvor finner jeg det passordet?? har kun skattekorta 2008...

håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke ang. barnehageplass.

Men jeg logget meg inn på min side. og derfra kunne jeg gå videre med de passordene fra skattekortet.

Men står ikke noe om restskatt eller om jeg får igjen.. er bare første siden på selvangivelsen jeg kan finne=(

Skrevet

Tror endel kommuner har slik at man kan logge seg inn for å sjekke om man har fått barnehageplass ja... har kanskje hørt om noe barnehageweb greier... men ikke peiling egentlig...hehe ;o)

Når det gjelder altinn.no (selvangivelsen) så kan du logge inn ved hjelp av pin på skattekortet.

Skrevet

Velg selvangivelse for lønnstakere og pensjonister, bruk så linken "min arbeidsliste"

Skrevet

Nei du kan IKKE logge inn, les her:

Ifølge informasjonsdirektør Lise Halvorsen i Skatteetaten kan du ikke bruke fjorårets pinkode til å tyvtitte på selvangivelsen. Du er altså pent nødt til å vente til du mottar papirene i posten.

Sakset direkte fra: http://www.dinside.no/php/art.php?id=517712

Snakk om mye feilinformasjon ute og går her i dag...

Når det gjelder barnehagen kan du sikkert ringe servicetorget i din kommune og høre.

Skrevet

Regerte på info fra din side jeg også...

Men...man kan faktisk logge seg inn på altinn.no ved hjelp av pin fra skattekortet. Har gjort det selv. Kan lese, gjøre endringer og levere selvangivelsen der.

Skrevet

ok, nå har jeg kommet inn på min side..men får bare opp masse tall osv, er det ingen plass man kan se hva man skylder/får?

Skrevet

Nope.... :o)

Det står bare i papirutgaven..... Eller man må regne selv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...