Gå til innhold

Dere som har hatt IVF ved St.Olav!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått brev i dag der det står: "dere kan nå melde dere til behandling ved å ringe vår vakttelefon" Betyr det at jeg kan starte raskt med behandling eller er det slik det står i alle brev? Håper vi slipper å vente flere måneder før vi kan starte=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det betyr at du bestiller time på vakttlf. kan være forskjellig ventetid. Trenger ikke å bli så lenge til har jeg inntrykk av. Lykke til. ;)

Skrevet

Har du vært på samtale? Hvis, så skal du snart i gang :) Neste mens kanskje... Hvis du skal på samtale først, så blir det sikkert satt opp time til det, så blir det kanskje noen måneder å vente på å komme igang med medisin.Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...