Attekattenoa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Fått brev i dag der det står: "dere kan nå melde dere til behandling ved å ringe vår vakttelefon" Betyr det at jeg kan starte raskt med behandling eller er det slik det står i alle brev? Håper vi slipper å vente flere måneder før vi kan starte=)
Randis Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Tror det betyr at du bestiller time på vakttlf. kan være forskjellig ventetid. Trenger ikke å bli så lenge til har jeg inntrykk av. Lykke til.
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har du vært på samtale? Hvis, så skal du snart i gang Neste mens kanskje... Hvis du skal på samtale først, så blir det sikkert satt opp time til det, så blir det kanskje noen måneder å vente på å komme igang med medisin.Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå