2gullklumper Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk 20000 og sambo 10000,og enda er det en del som ikke er trukket fra! Deilig med ektra penger til sommeren.
simba2 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har dere fått selvangivelsen i posten, eller sett det på nettet? Jeg er så spent på om jeg får igjen. Kan nesten ikke vente til jeg er ferdig på jobb og får henta posten :-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Så kjekt. Alt me får igjen går i entrepenør rekning på 107 000. Men uansett kjekt å få mange titusner igjen. Mindre rett fra lommeboka.
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Sikker på det? http://www.dinside.no/php/art.php?id=517712 "Ifølge informasjonsdirektør Lise Halvorsen i Skatteetaten kan du ikke bruke fjorårets pinkode til å tyvtitte på selvangivelsen. Du er altså pent nødt til å vente til du mottar papirene i posten."
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det er jo de som har fått den i posten da.
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 ok, da blir det noe annet... Er bare MANGE her idag som har 'sjekket på nettet'.. og det går jo ikke an.
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Det går jo absolutt an- jeg har brukt pinkoder fra skattekortet for -08. Har til og med levert selvangivelsen, og får 18000 igjen:) Jippi!
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 jeg var inne på min, men fant ikke ut om jeg fikk igjen.. det sto ikke.
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 sprudle79: Sikker på at du har fått opp for riktig år da? Jeg har til og med spurt folk som jobber i skatteetaten, og med dette utsagnet som stod på dinside så høres det veldig rart ut... "Ifølge informasjonsdirektør Lise Halvorsen i Skatteetaten kan du ikke bruke fjorårets pinkode til å tyvtitte på selvangivelsen. Du er altså pent nødt til å vente til du mottar papirene i posten."
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Det var skikkelig klønete å få vite om du får noe igjen- jeg leverte selvangivelsen først, og da dukket det opp et alternativ med "skatteoppgjør" eller noe slikt... Husker ikke helt hva det stod. Det er forresten ikke farlig å levere selv om du ikke har gjort selvangivelsen ferdig, for det går an å endre helt fram til leveringsfristen.
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Ser du sier det, Yadda, men jeg er heeelt sikker. I fjor fikk jeg nemlig baksmell... Gikk inn på skatteetaten.no. Synes det var klønete å finne fram, men jeg gikk inn på "se skatteoppgjør" og tok det videre derifra.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Merkelig! Jeg får bare opp skatteoppgjøret fra i fjor jeg da *hmpfr*!! Jeg kan redigere og sende inn årets selvangivlese på nette, men der får jeg derimot ingen tilgang til info. ang. restskatt/tilgode.
2gullklumper Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 Vi fikk vår i posten, så er helt sikker på at det er riktig.
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Skal prøve å forklare hva jeg har gjort... Begynte på skatteetaten.no. Trykket deretter på "se skatteoppgjøret ditt". Her valgte jeg å logge på ved å bruke fødselsnummer og pinkode fra skattekortet. Etter det registrerte jeg meg og laget passord og sånt. Deretter fikk jeg en engangskode på sms. Etter at jeg hadde levert selvangivelsen kom det opp et nytt valg i hovedmenyen, der jeg kan velge å se oppdatert skatteberegning. Her står det hvor mye man har tilgode/må betale DETTE året. Synes det var veldig klønete å få til, men jeg har i alle fall fått sett skatteoppgjøret, så det er bare tull at man må vente på papirutgaven. Pinkodene fra skattekortet gjorde susen hos meg i alle fall.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 JA men da må man levere selvangivelsen først da,UTEN å se den... Og d er ikke akkurat så trygt...
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Joda- du får jo se selvangivelsen først, og dessuten kan du endre den etter levering helt fram til fristen uansett.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk se selvangivelsen,og tallene,men IKKE hva utfallet ble..
sprudle79 Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Du må gå tilbake til hovedmenyen igjen. Da kommer det opp et valg med "se foreløpig skatteoppgjør" eller noe sånt.
M by M Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 Jeg og! Fikk igjen sykt mye! Herregud, så deiiiilig! :-) Visste jeg kom til å få igjen da, men ikke såå mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå