Phantom´ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Nå er jeg bare såååå lei. 5 dager over termin i dag. 3. natta med rier nå, men så snart morgenen kommer gir det seg.... Kan ikke babyen bare komme ut nå da??? Skal på sjekk på sykehuset i dag og lurer på om jeg skal be om en stripping i håp om videre fremdrift. Sukk... helt uforberedt på å måtte gå over termin jeg...
Gemini77 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 hehe kjenner følelsen (fra forrige svangerskap) og det er utrolig slitsomt. Men igjen så er man ikke medisinsk på overtid før det har gått 14 dager OVER termin. Som kjent så er termin +/- 14 dager, så det er like vanlig å føde 14 dager over termin som 14 dager før dessverre.. Derfor er det best å ikke tenke for mye på denne termindatoen, men det vet jeg jo selv at er umulig... Håper du blir strippet i dag og at du snart har babyen i armene! :-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Enig! Jeg var også sikker på å føde før termin (gjorde det sist gang), derfor synes jeg at ventetiden har blitt ekstra lang. Hadde termin 25. mars og var heeeelt sikker på å ha en baby i armene i løpet av påsken... Har ikke time til overtidskontroll før mandag (dag 13 over termin). Heller ingen tegn til at fødsel snart er i gang. Men i løpet av neste uke blir vel fødselen satt i gang hvis ikke noe skjer før det. Hadde håpet at det kunne starte på naturlig vis, men nå må jeg vel bare se hva som skjer, Fikk ikke noe forvarsel sist på at fødsel var i gang før vannet plutselig gikk, så det kan jo skje når (og grøss og gru hvor) som helst. Vi får trøste oss med at det heldigvis er grenser for hvor lenge de vil la oss gå over. Lykke til til alle dere andre som også er over termin. Snart er det vår tur!
mai mammaen til to Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe... jeg var kjempe forberedt på å gå over tiden sist.. og det var bra for jeg fødte 5 dager over tiden.... lykke til fremover. håper de klarer å sette i gang fødselen med litt stripping på sykehuset i dag.. du har jo uansett ikke lang tid igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå