Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg er nytt medlem nemlig og lurte på om dere trives på sats...?
Sivalur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Har vært medlem på Sats tidligere, og trivdes godt ja. Noen sentre har gode instruktører, andre steder er de litt kjedelige.. Men nå er jeg medlem på Elixia da.
AMK<3 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 jeg trives kjempe godt, men så har jeg ikke prøvd så mye annet enn helsestudioet da... tenkte jeg skulle sette meg opp på en spinning time snart:p jeg synes det er stort og flott, og de som jobber der en kjempe hyggelige:)
Prish Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg er sur på dem! Kommer ALDRI til å melde meg inn i S A T S igjen...
La Perla Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg meldte meg inn før jul, hovedsakelig for å trene med vekter. Jeg liker meg godt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 har vært og var fornøyd.. nå er jeg medlem av et lite lokalt treningssenter... trives der og jeg.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg meldte meg inn på søndag, så har ikke vært medlem lenge, men trives ihvertfall veldig godt forløpig Fikk treningsveiledning av en av instruktørene første dagen, fikk god hjelp der.. Skal prøøøve å trene minst 3 ganger i uka, hater egentlig å trene, men tror jeg skal få det til, hehe
Rekecabaret Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 jupp, trives;) er litt hva du selv gjør det til da...
*Smiley* Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Trives kjempegodt. Tar som oftes timer i sal.Step , stram opp , aerobic osv. Er veldig fornøyd:)
Tjobing! Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Trives litt for godt, hehe. Må roe ned kroppen litt *ooops*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå