mpb♥ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Og hvor gamle er dem? Her går det i eye of the tiger(da han var yngre, ble han alltid rolig av den), hjulene på bussen og digger deg =) Han er 9,5 mnd =)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Eplemann er Isac på 3,5 mnd sin favoritt! Smiler alltid når mamma synger eplemann:D
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Akkurat nå er det Hiv o hoi med sabeltann, postmann pat og byggmester bob sangen.. Han er straks 2 år Savner litt å synge byssanlull ved sengekanten. Nå må jeg synge byggmester bob som nattasang omtrent kveld... Blir liksom ikke helt det samme å synge ''kan det fikses?! klart det KAN!''...men han sovner da..
mpb♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Hehe..greit så lenge han sovner da,men kan skjønne at du savner å synge byssanlull ja =)
Mamma jei Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Akkurat nå er Lille Petter Edderkopp favoritten! ) Smilte alltid ti Bæ, bæ, Lille Lam da hun var mindre. Hun er nå 13 måneder.
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 her er det Beggin med Madcon og puss puss så får du en suss..
hamsterpia Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Yngste på snart 8 mndr "nynner" med hver gang mobilen til pappa`n ringer. Husker ikke hva sangen heter, men det er en av favorittene. Ellers så blir han helt paralysert hver gang han hører kjenningsmelodien til "Scrubs" på TV2. Eldstemann på 8 år digger for tiden Nothing Else Matters av Metallica...
camilla^ Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hun på 5 må jeg alltid synge Jesus elsker alle barna, får alle og enhver til å synge og spille den. Men den som er mest pop å høre på er Gwen Stefani med ett eller annet Oooohhh.... (er så lei av å høre på den at jeg stenger øra, synd de fikk seg mp3 spillere med høytaler her om dagen. og tror jeg må få stemor til å høre på annen musikk. hehe... Var greit de første 10 gangene, men ikke når det er flere mnd med samme sang om og om og om og om igjen. Pappan er også møkk lei, og han har både dame og unge som hører på.) Vitas hører de på her, og det er min musikk egentlig. Rimelig god blanding, opera, pop, igrunn det meste. Hu minste på 3 vil bare høre på de som var med i Gran Prix. De som hadde rustnings kostymer eller slikt. Min mann er strålende fornøyd, endelig en unge han får til å høre på litt mer hans type musikk (selv om dette ikke er helthans musikk men.... Ikke barbie girl og slikt)
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Kylie sin "Can't Get You Out Of My Head" og Gwen Steffani sin "Sweet Escape" Han jodler med på refrenget på den siste, he he. Er 2 år snart.
*Minnie Mus* Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Botten Anna på begge to for tida... Må spille den skikkelig høyr hver gang vi kjører bil, så driver begge to og danser he he... hadde vært litt tragisk hvis de ikke var så små og søte...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Her tror jeg nesten det fortsatt er litt sånn at uansett hva vi synger så synes han det er fint:) Hyggelig det, da, for oss uten sangstemme!! Hehe... Kanskje Bæ, bæ, lille lam som han blir roligst av om han er fryktelig grinete og urolig.. Ellers Lykke Liten, Lille Petter Edderkopp og En og to og tre indianere osv...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 8mnd er han forresten:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Han er 3 år, og liker veldig godt I love rock n roll, pluss x antall RBK sanger - og Liverpool sangen you never walk alone.. Trenger jeg å forklare at faren er ihugga fotball fan. Eller så er SAbeltann sanger toppen..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg har en tulle med øyne blå er min jente på 23 mnd sin favoritt. Da må hun forte seg opp på fanget og være baby og kose med en gang hun hører den
Manhattan skyline Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Jeg savner også nattasanger. Her må jeg synge "Jeg vil ha en blå ballong" til jeg blir..ja, BLÅ i trynet. Og den er jo på fire linjer i utgangspunktet, så blir noen ganger, ja.
Tomine is my star Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Bestevenna...den jr.grand prix sangen... Og noen av sangene fra Månetoppen..
Nitte Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Her går det i Postman Pat (eller Ætte Pætt), Hokus og Pokus og Ro ro til fiskeskjær! Han er 2!
woo-woo Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Sønnen min på snart 8 mnd ler så han nesten ikke får puste av Vem vet m Lisa Ekdahl.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå