Gå til innhold

testet tidlig med billigstrimmel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var negativ, og jeg har IKM på mandag, men jeg har hørt at de testene skal slå ut så tidlig dersom man er gravid...er dette bare bullshit eller er det fortsatt håp for ei stakkars desperat jente? Hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er håp!:) Er jo fire dager til du har ikm..:) Vet det virker som ommange får positiv test veldig tidlig, men det er veldig mane som må vente til selve ikm dagen (og noen lenger også). Dette er fordi kroppen bruker litt tid på å produsere hcg:)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg har veldig ulik erfaring med billigstrimlene.. har vært gravid to ganger etter jul og begge gangene har de slått ut svaaaaaaaaakt veldig utydelig pos ca 5 dager før IKM, men jeg kan også legge til at jeg på mandag testet pos med CB og neg med billigstrimmel, i går tok jeg min siste billigstrimmel og det kom frem en strek, men den var helt grå... tydelig men grå... jeg har brukt billigstrimmel lenge (vært prøver i over et år) og de har kun slått ut når jeg har vært gravid, men samtidig syntes jeg at de er noe utydelige og jeg må tolke de. Har lest at mange er storfornøyd med de så dette er kun min erfaring. Har også lest at flere har fått faske pos billigstrimler og det er ikke noe kjekt. Min eerfaring er at det aller beste er å vente til over IKM og teste en gang med CB eller lignende... Desverre veit jeg at det er lettere sagt enn gjort.. Har brukt veldig mye penger på unødvendig testing det siste året! Ønsker deg lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...