Gå til innhold

Noen som har fått selvangivelsen i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sendte ut i går.. så noen kan være heldige å få alt i dag!! spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke noe i dag .....

Skrevet

Jepp,fikk i posten idag...og kun 1200 usle kroner fikk jeg tilbake!:( Buhuuu!! Gråte gråte!!:( hehe

Skrevet

Ok... men ihvertfall bedre å få igjen noe enn å betale... kan jeg spørre hvilket fylke du kommer fra? Lyckliga gatan :o)

Skrevet

Sogn og Fjordane!:))

Ja, alt er jo bedre enn åmåtte betale tilbake! Men skulleønske det var en null til bak der..12 000 istedenfor 12 00..hehe

Skrevet

fikk min i dag jeg også. bor i sogn og fjordane..fikk igjen som det monner denne gangen (tell nullene hehe) 19000

Skrevet

Noen som bor i buskerud som har fått den da?

Skrevet

hei jeg er 21 år å ikke gjort der her før.. skal ikke jeg skrive under noe å sende tilbake før jeg får vite om jeg blir skyldig eller får tilbake ?

kansje litt dum jeg?

Skrevet

Oi, så heldig du er!! Det var en bra tilbakebetaling :) nå kan du kose deg!!

Noen fra buskerud som har fått??

Skrevet

Neida, de får årsoppgaver påligningskontoret, så det eneste du skal gjøre er å sjekke at opplysningene som står i selvangivelsen din er riktige i forhold til de årsoppgavene du har fått :-)

Skrevet

åh:) takk:) det var litt lettere en jeg hadde foventa:)

Skrevet

jeg var på altinn jeg, og der skjønte jeg ikke stort.. leverte den med en endring, måtte skrive inn gjeld.. blæh.. men fant ikke ut om jeg fikk igjen noe.. men måtte tukle litt på egenhånd, via linken der man sjekker ca hva man kan få, såom jeg har regnet riktig, får jeg igjen 12000.. som går rett tilbake i stygg gammel gjeld.. riktignok ikke fra r

ligningskontoret da, men i sure regninger.. blæh..

Skrevet

Nå har jeg vært inne på altinn og, men jeg ser ingen steder om jeg får igjen eller skylder. Hvor står det??

Skrevet

Æsj, prøvde også den beregningen men måtte jo oppi alle detaljene til min mann også. Som om jeg husker DET! Og det rare var at på selvangivelsen står jeg kun oppført med studielån...hva med huset og bilen? Alt står på han kanskje?? Da får iallefall denne dama smell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...