Gå til innhold

Jess, penger igjen til meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi. Da kan jeg faktisk ta sommerferie med barna selv om det ikke blir noe særlig med feriepenger av disse foreldrepengene. Det var godt nytt.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Hvor fant du det?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ifølge noen her inne, og på andre babysider, så har de blitt sendt ut, ergo, noen har allerede fått papirutgaven i posten.

Skrevet

HA, HA, HA.....

 

*RØDME*

 

Jeg ser seff på utgaven for 2006!!!! Er det muuuuulig? Nå sitter jeg her og rødmer for meg selv faktisk. Ja, ja. Da fikk jeg bevist at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Men jeg KAN inrømme mine feil da i allefall. :)

Skrevet

Du er nok ikke den eneste. Er nok flere her som har sett på 2006 :-)

Skrevet

Hva er saken? Får du penger selv om du ikke får feriepenger av foreldre pengene?

Skrevet

Saken??? Saken er den at jeg skal begynne og jobbe igjen siste uka i juni. Og hadde da tenkt og ikke ta ferie før til jul. Jeg ikke har vært i jobb i det hele tatt i 2007, så da blir det omtrent ikke feriepenger. Men OM jeg får igjen litt på skatten så kan jeg ta meg råd til noen uker ferie i Juli/august. Ok?

Skrevet

Logg inn på altinn.no. Velg utskrift vennlig versjon, der får du opp tallene for 2007. Så går du inn på skatteetaten.no, velg "enkel skatteberegning 2007", legg inn personalia og tallene for 2007 og da får du vite hva du sitter igjen med, enten pluss eller minus. Husk å før på betalt skatt nederst på den siste sida. Det glemte jeg først og fikk skikkelig restskatt til svar. Men så skjønte jeg det og da ble tallet en smule annerledes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...