ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Funker det? Har kjøpt en bok så jeg lurer på å begynne, men må få motivasjon til det først.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det funker ja! Jeg elsker pilates, syns rett og slett alle burde droppe lavkarbo og ketloysekurer og heller trene pilates. Det er så deilig! :DDD
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 jepp trener pilates hos fysioterapauten min hver torsdag deilig!!!
Bøggly Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jepp, trener pilates på treningsstudio, men alt for skjelden, så jeg blir drit-støl!!!! Sitter her nå med den støle kroppen min, og prøver å motivere meg selv til en ny time etter jobb i morgen! Det er kjempehardt å trene pilates med trener i allefall. Tør jo ikke å vise hvor dårlig form jeg er i, så jeg tar jo heller min død av å holde på! ;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Japp, trener pilates med trener på studio. Det er digg ja. En kan jo kombinere ketolyse og pilates til deg som foreslo å slutte med ketolyse for å trene. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå