lenej :o) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 for 3 år siden, så flytta vi inn i vårt eget hus her. såå herlig! fikk jo så stort bad i tilleg, å min kjære tok seg et skap der inne, å fylte det med alle tingene sine, + alt av medisiner, plaster å sånn. eg fant en hylle til vaskekluter, og putta håndklær i skap, 2skt til sore håndklær, og 1 til mindre.. så fant eg et skap til meg, med 3 hyller i. nederste hyllen er min hylle, midterste, der satte jeg inn trusekurven min, og bh'ene mine. øverst ligger 1pk bomull og feber-øre-termometret vårt.. og noen øyendråper.. et halvt år etter, så satt jeg på kne, og vasket inni susjen, og skulel reise meg opp. der så jeg det... ET SKAP! under hyllen med vaskeklutene var et stort skap, med 4 store hyller i!! hvorfor hadde jeg ikke sett det før? på det halve året jeg hadde bodd der? jepp, det skapet er nå plassen for: 3stk toalettmapper nederst, badetøyet vårt over der, klippemaksin over der og øverst: solkremene våre! hele 4 stk! noen som vil ha litt skap-plass hos meg??
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hmmm... mysteriet med det nyfunne skapet. Mystisk. Kanskje det er slags skjulkt speilfunksjon som gjør at d kun ser det fra visse vinkler?
grå :) Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 hehe kult. alltid kjekt med litt ekstra skapplass. her i huset er det mankovare overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå