Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei. Skal gifte oss, men nå er jeg gravid...... Jeg er hele 5 1/2 mnd på vei når vi har bryllupet. Noen som har tips. Jeg har allerede kjøpt en todelt kjole og det skjørtet tror jeg at jeg skal klare å få brukt for det er ganske fin vidde og lengde på det. Men da trenger jeg iallefall en fin topp. Noen som noen som helst mening eller god ide?!?! Hilsen frustrert brud med stor kul på magen! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Dette lurer jeg også på. Noen som har tips? Jeg må ikke ha hvit kjole, kan godt være en lys romantisk en. Men må jo først finne et sted å kjøpe en. Kan også godt kjøpe brukt hvis noen har. Jeg er str 38 og 1,68
En rosa og en blå :) Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 jeg har en link et sted 2 sec skal jeg grave litt i arkivene mine
En rosa og en blå :) Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 http://dittbryllup.nu/index.php/pages/GRAVIDE%20BRUDEN/ hvis du ikke kommer rett inn ligger det en link som heter gravid bruden håper det er til hjelp
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Sjekk linker; http://www.vareshop.no/butikk/kategori.asp?maingroup=Brudekjoler%20for%20gravide&bid=83 og http://www.maternitybride.com/
maria isabell Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 kjolen min var genial,høyt liv med snøring,kunne brukt den til 6-7 ,mnd minst..var i uke 18...skal selge den:)
Teltpluggen Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 http://www.jkdress.com/products.asp?tid=19
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hei. Har du noen bilder av denne kjolen? Jeg skal også gifte meg og er litt i villrede med hva jeg skal gjøre med kjole...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Det var fine kjoler. :-) Vet du om man kan bestille til Norge? Var bare kjapt innom og kikket.
Teltpluggen Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Kan det! Skreddersydde kjoler:) Har ikke bestilt der selv, men er mange andre her som har gjort det og de er KJEMPEfornøyde. Og så er kjolene Megabillige jo!
Teltpluggen Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 per mail tror jeg. Egentlig lite styr på det selv, men er jo flere andre som har bestilt derfra som er veldig fornøyde:) er i alle fall 2 tråder om sida nedover her så du kan jo spørre dem kanskje?
selnes Skrevet 30. april 2008 #12 Skrevet 30. april 2008 Jeg giftet meg i kirken 11.november 2006 og var da 36 uker gravid. Dette var ikke helt planlagt, men fant en nydelig brudekjole i Sverige allerede i Juni. Bruker til vanlig str 34 og kjøpte da kjolen i 36. Regnet med å måtte legge opp kjolen da den var noe lang, men da vi kom en par uker før bryllupet var magen såpass stor at lengden var akkurat perfekt.Den var designet for en gravid brud, samtidig som den var elegant og ikke gjorde meg stor og klumpete. Jeg følte meg som en prinsesse. Mitt råd til deg er å søke litt på internett. Utrolig mye pent å få tak i, men min erfaring i letingen er at egentlig skulle man bodd i Danmark for der virket det som det bugnet av tilbud for den gravide brud. Dagen vår ble helt fantastisk, og ettermiddagen etter var vår sønn kommet til verden 3,5 uker før tiden. Takk for at han i alle fall ventet til festen var over. Lykke til med bryllupsplanlegging, bryllup og baby. Du har mye å se frem til.
selnes Skrevet 30. april 2008 #13 Skrevet 30. april 2008 Jeg har en brudekjole for gravid til salgs. Nydelig med høyt liv, noe perler på overstykket. Kan brukes både med smale/brede stropper eller stroppeløs. Str. 36 Send meg en mail om du er interessert så sender jeg bilder. [email protected]
en liten og en stor! Skrevet 12. mai 2008 #14 Skrevet 12. mai 2008 Anbefaler alle gravide bruder å sjekke 4mom.se! Her fant jeg min kjole! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå