meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Altså to ulike? Jeg er så glad jeg har funnet en krem som ikke er for fet at jeg holder meg til den hele tida jeg da..
Minnie Mom Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg bruker kun Decubal fra apoteket jeg. Kjempegod krem som passer min hud, ikke så dyr som de små "fancy" krukkene heller. Bruker den både til ansikt og kropp.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Bra ikke alle er så forfengelig. Men blir du ikke tør i huden da?
Mamsen og lillegutt Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 smører meg bare på hendene. og det har jeg alltid gjort. syns det er fryktelig kjedelig å smøre seg...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Så ikke alle som har så veldig avanserte hudpleierutiner nei. Bra! Det er deilig å føle seg normal:)
Cala75 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Ja. På dagen bruker jeg Decubal sin ansiktskrem fra apoteket (ikke den i tube, men i en slik stor plastkrukke). Den er helt fantastisk. Til natta syns jeg det er deilig med en litt fetere krem. Varierer litt hva jeg bruker. Akkurat nå har jeg en nattkrem fra Nivea fra Coop Obs. Bruker altså ikke all verden på kremer, men må ha en for dag og en fetere for natta.
___ Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Nei, faktisk ikke. Jeg brukte en del krem tidligere og følte at jeg "måtte" men da jeg sluttet gikk det en stund da jeg var litt tørr, spessielt rett etter at jeg hadde dusjet, men så stabiliserte det seg. Nå virker det som om huden balangserer fuktigheten selv. Veldig greit ;-)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hehe kan vel føle meg passe unormal jeg da-som smører meg hver dag.. Renser huden morgen og kveld, tar på øyekrem og nattkrem om kvelden og øyekrem og dagkrem på dagen =) Tar til og med ansiktsmasker med (u)jevne mellomrom:P Men så jobber jeg innen hudpleie også da..
Cala75 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Vil legge til at det er ikke for å være forfengelig (som enkelte her uttrykker), men rett og slett fordi dette føles godt på huden min.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Neida, mente ikke negativt med å bruke det ordet da. var bare i mangel av bedre ord.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 En liten oppfordring til alle som bruker dagkrem og evt nattkrem er å passe på at det ikke er mineraloljer i kremen. Mineralolje er et dødt materiale som ikke gjør noe for huden din, annet enn at den tørker den ut mer og tetter porene så huden ikke får puste. Mineralolje er svææært utbrdet i kremer- faktisk også masse på apoteket! Det skumle er at mineraloljer kan "staves" på 11 forskjellige måter: Mineral Oil Parafinum Liquidum Paraffin Paraffinum Medisinsk hvitolje (!!!) E905 Petrolatum Vaselin (!!!) Oleum Petrolen Petroleum Oleum vaselini Medisinsk hvitolje høres jo sååå fint ut, og hvor mange her inne er det ikke som bruker vaselin??? Ungen min skal aldri i nærheten av det drittet der! Skriv ut lista med navn og ta med den når du handler deg krem. Sjekk at kremen ikke innheolder noen av disse! Dette gjelder også sminke! Og så er det et pluss hvis kremen inneholder jojoba olje- den er super for tørr hud!! hehe jeg er vel kanskje litt over gjennomsnittet engasjert på kremer og sminke, uten at jeg sminker meg hver dag en gang. Men vesla har barneeksem så har blitt veldig obs på det med henne pluss at jeg jobber innenfor hudpleie så da.
Mor di! Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Før brukte jeg Decleor dagkrem, og nattkrem, altså to ulike. Nå når pjokken har komt er det andre prioriteringer når det gjelder penger, så kjøpte en dagkrem på apoteket som jeg bruker både dag og natt. Men er mer fornøyd med Decleor sin, så går nok tilbake til dagkremen når denne krukka går tom. =) Har egentlig ikke noe problem med huden, så trenger ikke den spesial-nattkremen selv om den er kjempegod! Hvordan gikk det med intervjuet?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. april 2008 Mitt intervju? Tror ikke det gikk så bra jeg..
Mor di! Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Å? Var det ikke en praktisk oppgave du skulle gjøre? Hva var det, og når får du svar?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 3. april 2008 Jeg skrev en tråd om det i går. jeg kan finne den. vent litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå