Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi måtte stille klokken har Isac totalt sluttet å sove, han sover bare i vognen for tiden! Vi som akkurat hadde kommet inn i den fine rytmen så ble alt ødelagt!! Ååhrr! Tror vi har sovet rundt 2 timer i natt jeg=/ Det er vel litt lite for en på 3,5 mnd! Æææ.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ikke klokka, så hvis det er et stort problem, la han følge klokka sånn den var før vi stilte den. Du har vel uansett permisjon når han er 3,5mnd og hvis han er så følsom på når han legger seg, så er det bare dumt å gjøre noe med det. Ta det heller 10min hver dag mot "riktig klokke". Er helt enig i at 2timer er lite uansett alder, men husk at uansett klokke, så endrer rutinene til babyer seg hele tiden, så det trenger ikke ha noe å gjøre med at vi har stilt klokka å gjøre.

Skrevet

Uff. Hørtes slitsomt ut.

Personlig har jeg aldri skjønt poenget med å drive og flytte klokka fram og tilbake to ganger i året. TULL!

La oss nå ha f.eks. "sommertid" hele året.

Skrevet

Hehe, egentlig tenkte jeg vel ikke at det hadde sååå mye å gjøre med klokken. Vi pleide å legge han 8. Så da begynte vi med 9, kvart på ni, halv ni kvart over 8 og 8 igjen. TENKTE VI! Fikk ikke prøvd det ut, for han har vært helt våken siden søndagen! Og nå er jeg faktisk lei.. Måtte bare ha noe å skylde på, men han kommer vel inn i normalen snart håper jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...