Gå til innhold

bedre lykke i 2009:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ja....TR kom i dag...sukk.... hadde liksom en god feeling, men innbille meg jo mye når en går å håpe så masse:-) Vært ømme i det ene brystet noen dager nå (husker ikke noe spesielt med det tidligere før TR), så når du er i en sånn situasjon med prøving, så tar du det jo så et positivt tegn- veldig festlikt:-) har jo bare vært 4. pp, men gjett om det føles lengre:-) beundrer dere som har holdt ut i et år og to! :-)

Lykke til alle!!

Og gratulerer til dere som har fått positivt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også mensen i dag. med smerter og hele pakke. au au. men men. vet ikke hvorfor jeg trodde det skulle klaffe på 1pp. men det er bare å prøve igjen i denne mnd=) vi får backe hverandre opp da vet du=)

Skrevet

ja, ikkje sant:-) festlikt...kjenne det litt i ryggen i dag, ja....og begynte med litt uggen i magen i går kveld.

på nr. 1 (han er født i april 04) klaffet det på 2 pp. 1.pp var bare sånn halvveis prøving. men nå skulle det vist ikke vær like lett, nei... Leste noe om at Kromtebletter var bra for berfrukningsevnen og sink bra for svømmerne :-) så sa t maen at vis det ikkje klaffet denne måneden, så e det en skikkelig kur med det! :-) må jo prøvest, kan jo ikke skade:-)

Har du barn fra før, Tingeling87?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...