storebror og junibaby=) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 var i ferd med å miste/si opp jobben min. så jeg tok kontakt flere steder ang å få jobb.Fikk bli ringevikar i en bhg. Satte meg opp de dagene jeg kan jobbe de 3 mnd jeg har oppsigelse.det var ikke mange vaktene. men i går ringte dem fra jobben,jeg får bli der. så da blir det jo ikke noe mere jobbing i bhg etter de 3 mnd heller.men kan fortsatt ta de dagene jeg er ledig.(jobber 70%) Men tenker de kanskje synes det er lite ifht.at ungene skal bli trygge på meg osv.Er jo ikke sikkert de trenger folk alle de dagene jeg kan heller. hva hadde dere gjort?Vil ikke "drite" meg ut på noen måte heller hehe
Anonymiana Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Når du er ringevikar så har du jo mulighet til å takke ja eller nei til oppdrag, så da er det vel bare å gjøre det. Så så sant du ikke har lovet mye mer jobbing enn du nå kan, så er jo alt all good.
storebror og junibaby=) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 jeg sa at det muligens ble mere etter de 3 mnd.
___ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ring og fortell hvordan det ligger ann. Det sparer alle for frustrasjoner og hindrer misforståelser senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå