Gå til innhold

ex u..?

Ire86 m/tvillinger <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d konstante smerter i magen da? noen som vet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. ei venninne/kollega hadde ex.u for noen mnd siden, og hu fikk plutselig kjempesmerter i magen, så ille at hun ikke kunne kjøre hjem etter jobb, så hu gikk rett på legevakta og blei sendt direkte til et større sykehus i fylket.. der ble hun operert dagen etter.. fikk masse sterke smertestillende injeksjoner (ketorax, morfin-lignende prepartat) gjennom natten..

ganske intense smerter det der!

har ikke den lille spiren din festet seg? jeg blei så gla når jeg så du var gravid! det var trist å høre dette da. håper virkelig den vil sitte i ni mnd neste gang..

lykke til videre.

klem :-)

Skrevet

ok. takk for svar. :) nei, spiren satt ikke. Mistet nok veldig tidlig. Var på Gu og innvendig UL fredag. Blødningen sluttet sist fredag. Så kom en liten blødning mandag kveld, ingenting idag. Men stikkinger/murring i hø side. takvise og dem blir borte når jeg beveger meg eller legger meg. Verst er dem når jeg blir sittende for lenge...

Skrevet

det er så utrolig leit når det skjer.. håpløst igrunn.

hvis ikke smertene gir seg, kan du jo ta en tlf til legen din hvis du er bekymret.. håper det ordner seg for deg snart :-)

Skrevet

forresten var d hele magen som din venninne/kollega hadde vondt eller var d en spesiell plass? kan jo være individuelt d der da egentlig....

tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...