Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Min forrige graviditet endte i en SA 4. februar. Begynte å blø litt 28. januar, og sluttet rundt 10. februar. Fikk første mens natt til 7. mars. positiv el-test (fra billige-tester) 20. mars (har fått negativ før og etter). Nå går jeg og venter på et eller annet. Positiv graviditetstest eller tr. Når kan jeg vente å få tr tror dere. Har hatt negativ på graviditetstester fra billige-tester hele tiden. Kan det være disse som lurer meg, og ikke vil vise positiv, eller er jeg ikke gravid og venter på tr? Hmh, dette er vanskelig. Før jeg ble gravid sist hadde jeg nylig sluttet på p-piller og hadde ikke fått noen regelmessig syklus. Bør jeg prøve min CB digital i morgen, eller vente ennå noen dager for å se om tr kommer?
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei. Trist å høre at du mistet. Hvis du hadde EL den 20. så har du IKM enten i dag eller i morgen. Den kommer som regel 14 dager etter EL. Håper det er til noe hjelp.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg vet tr kommer ca 14 dager eller el. Bare så lei av å vente. Føler at ønsket om en ny graviditet blir så adskillig mye større etter å ha mistet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå