Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Lurer på om det har effekt. Håper det ihvertfall.
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Lykke til:) Jeg er kjempefornøyd!! Har 6 uker idag. Har tatt av 10 kg, så jeg må si meg strålende fornøyd!!!!
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 På meg funka den etter ett kvarter, men det er vist veldig individuelt!!! Måtte minne meg sjøl på å spise hele tiden... Og så ble jeg (om mulig) enda mer energisk enn før, så jeg er jo som rene duracellkaninen:) Greit å få extra energi til trening!!!
Neverstill Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 3 mnd på reductil, ned 4 kg. kjente ikke effekt etter 1 uke. men pillene skal fungere etter 20 minutter
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Så bra de funker da :-) Jeg har kjent virkning allerede, og levde på ett eple fra 0600 i dag tidlig og til nå når jeg spiste brødmat. Har du gått på noen spesiell diett + treningsopplegg i tillegg eller ? Jeg spiser normalt sundt og går tur med vogna en time eller to hver dag. Ellers ikke noe spesielt opplegg.
LivetErEnLek Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg brukte vel reductil i ca 2 mnd (10 mg) og merket effekten med en gang. Sluttet etter 2 mnd fordi de var så dyre (kostet 600 kr for en mnd den gangen) og fordi jeg bare hadde planer om å bruke dem som ett startkick på slankingen. Gikk ned 22 kg fra februar til juni og er veldig fornøyd med det. Du går ikke automatisk ned med reductil, men det hjelper til med å kutte ned/kutte ut på søtsaker ol og holder forbrenningen oppe selv om matinntaket reduseres. Jeg er nå gravid i 17 uke og har begynt å gå opp igjen, men holdt vekten stabil frem til noen uker siden.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hva går Reductil utpå egentlig? Fått med meg at det er noen slags slankepiller..Men ikke så mye mer egentlig...Kunne gått tenkt meg å fått av noen kilo etter svangerskapet... Hvor får man kjøpt de hen?
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Ikke noe spesielt opplegg, men kuttet alt som heter sukker. Har funnet ut at jeg er av dem som er sukkeravhengig, så det er lettere å kutte helt ut!!! MINST 30 min med trening/mosjon/aktiv lek med ungene hver dag. Hadde tatt av 33 kg UTEN reductil ,men ble sykemeldt med en ødelagt arm i høst, så da snek det på seg 11 kg, så da fikk jeg reductil for å komme meg ned igjen!!! Har 6,5 kg igjen til målet mitt er nådd:)
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Du får resept hos legen hvis han /hun synes du trenger det. Går på BMI og blodtrykk. Tablettene demper sulten, så man spiser mindre, samtidig vedlikeholder den forbrenningen, sånn at den ikke blir klussa sånn som til vanlig hvis man spiser lite. Enkelte får og mye energi av dem!!! Er endel bivirkninger som kan oppstå, så det er viktig at man går regelmessig til kontroll hos legen!!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Okey..Ble straks mye "klokere":) Så det går på overvekt med andre ord? Kanskje ta en tur til legen å høre hva han sier......
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Ja, det er værdt et forsøk:) Men, vær klar over at det kun virker på 60% av brukerne... Greit å tenke på ,så man ikke blir skuffa om det ikke virker!!!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Hvordan må blodtrykket være om jeg kan spørre? Og hvor høy BMI må man ha?
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 BMI. Over 30. Evt over 27, hvis man har personer i familien med hjerteproblem eller er i faregruppen for diabetes2. Jeg hadde bare bmi på 25,1... MEN har i papirene til legen at jeg hadde BMI på 33,51 for 2 år siden, så jeg fikk for en begrenset periode. Blodtrykket må være "normalt", hva nå enn det må bety:)
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Bare hyggelig!!! Alt for enn "sambygdning" vet du Hehe.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Så bra da! Ja det er nok sukkeret som er "skurken" her også - men jeg har kuttet det ned til et minimum. Har 12-13 kg som skal av før jeg er på idealvekt. Hadde vært greit å få de bort før sommeren. Men så skal det jo strammes opp også da, etter siste svangerskap med enorm mage.... Jeg har ikke 30 i BMI, men fikk dem for det. Mulig legen er snill eller "slepphent" med reseptene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå