Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 da dere ble gravide og skulle amme... og så begynte igjen etter dere hadde født eller ferdig med å amme.. Hvorfor begynte dere igjen? Skjønner ikke helt det der
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 balla vel egentlig bare på seg...tok en fest,og tok en røyk,også ble det bare sånn,...dessverre..
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Første gangen var på protest for at samboeren min gikk ut da mini var 2 mnd ( ammet han kun 1 mnd pga han ødela puppene mine... gnagde m gommene til jg hadde åpne kjøttsår). Var litt hormonell da kan man si... Andre gangen var pga jg sluttet å spise snop... Hadde sjukt tannpine, så jeg rørte ikke sukker på ei uke i vente av opperasjon av tann, så da klarte jeg ikke stå imot... Samboeren min røykte da, så jeg ble frista av at han kunne ta seg 5 minutter på trappen alene... Sikkert di to teiteste grunnene... Men det skal sies, når man er "alenemor" mandag-fredag og ungene holder på å ta livet av hverandre (er ikke såååå galne da, men you see the point), så finnes det ikke noe bedre enn å gå ut på terassen å ta seg en røyk:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har du vært røyker selv? Begynte fordi jeg enda hadde lyst på røyk. Har heldigvis sluttet nå, ikke helt frivillig men dog. Ble plutselig kjempedårlig etter å ha tatt en røyk, og da var det stopp.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg har det, jeg har en mann som røyker også. Jeg røyker ikke lenger og kommer ikke til å tørre å ta et trekk av en røyk engang.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Skjønner hva du mener :-) Det er jo avslapping til tusen å røyke. Det savner jeg jo selvsagt litt, savner det å kunne gå ut å slappe helt av. Er mye alene jeg og, men jeg vil bare slutte, vil bare klare dette, hehe, og nå har jeg vært flink lenge. Dømmer ingen, bare lurer!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Okey =) Det er godt å være ferdig med det, det er ikke akkurat noe stort tap. Venter bare på at gubben skal stumpe røyken også, noe han har prøvd på et par ganger i vår tid. Side han som oftest røyker 20 om dagen (ikke spør meg hvordan han får tid til det) så merkes det på pengeboka.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Alle sier det er så "lett" å slutte, alle gangene jeg har prøvd før har det vært kjempevanskelig, man må virkelig være 100% motivert og mer enn det. Det var verst den tredje dagen men nå tenker jeg ikke på det, selv om jeg av og til går runden mot døren for å ta en røyk, det er en heslig vane, men jeg røyker i alle fall ikke mer. Det er jo DET pengesluket og ja.. Håper han klarer det. Det er deilig å ha sluttet :-)
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 jeg sluttet når jeg ble gravid og røyker ikke nå, men kan ta meg en røyk på fest uten problemer. jeg kommer aldri til å bli fast røyker igjen. Edru savner jeg ingenting, men når jeg drikker, noe som ikke er ofte, så når jeg et punkt der jeg gjerne tar en røyk.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Det skjønner jeg :-) Jeg tør ikke, for jeg var så avhengig av den røyken at om jeg tar 1 trekk kommer jeg til å måtte røyke igjen :-/
To tette + snart ei med flette Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk to barn på rappen, og begynte å røyke igjen da minsten var 3 mnd eller så, da flyttet vi fra bf og ting var litt tøft en stund...da var det godt å kunne slappe av med en røyk om kvelden når småttisene hadde lagt seg.. Røyket bare ett par røyk om kvelden mens jeg forrtsatt ammet, og ammet kun om dagen. Nå har jeg helt sluttet å røyke igjen, for det er jo egentlig bar etull å røyke, klarer meg utmerket uten!!!! *stolt*
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Jeg begynte å røyke igjen da snuppa var 8 måneder eller no.. hadde ikke røyka på ca.1,5 år. Var i Danmark alene sammen med en røykende mann.. hehe... tok en røyk og huff så godt det var... Røyka noen røyk om dagen til jeg fant ut at jeg var gravid med nr 2.. Slutta på dagen... Vanskelig å ikke røyke når man ikke har noen "god" grunn.. Du skjønner sikkert hav jeg mener .... Håper jeg klarer å holde meg unna røyken etter denne, men det er fristende å kunne gå ut i 5 min helt alene....
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Skjønner, skjønner! :-)) Flink du er som har sluttet igjen! :-D Må bare fremheve at jeg ikke dømmer noen her altså,bare lurer
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Ja, skjønner kjempegodt hva du mener, hvorfor slutte uten grunn liksom, bare for å slutte? Får håpe du klarer å holde deg unna røyken når neste kommer da :-)
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 det ER kjempe lett å slutte. Problemet er å la vær å begynne igjen. For man syns det er så lett og slutte at man tenker man kan ta den ene røyken osv... Trodde aldri at jeg skulle klare å slutte, men jeg klarte det. Mormor sluttet etter X antall år, og mamma etter 30 år, så da bestemte jeg meg at da skal jeg også klare det. MEN ALLE VI LESTE ALLAN CARR SIN RØYKE BOK. vet ikke om vi hadde klarte det uten den.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Jeg sluttet før jeg fikk barn (ca 6 år siden), men har faktisk aldri tatt et trekk siden. Våger ikke...
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Leste ingenting, bare sluttet når jeg var klar for det :-) Allan Carr boka kjedet meg skikkelig, hehe!
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Samboeren min slutta for ca 2 år siden....Etter ca 15 år... Røykte 4 pakka tobakk + x antall ferdigrøyk. Han hadde hatt saltevakt i over ett døgn, og fyrte opp ene røyken med den andre nesten, endte i en hostekule dær han spydde... Da heiv han tobakken, og har ikke røykt siden... Skulle vel hevet meg rundt og stumpa jeg og, men har ikke motivasjon, får prøve til høsten når det begynner å bli kaldt igjen...
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 mer imponerende at du klarte å slutte sånn uten videre... klapp på skulderen til deg
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Jeg har prøvd før altså, med plaster, tyggis, boken osv, ble så utrolig lei av at JEG som har klart så mye annet alene, ikke skulle klare noe så enkelt som å slutte å røyke alene. Så da ble det sånn. Bare knakk de siste sigarettene jeg hadde igjen og har ikke røyket siden :-D
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Nei det kan ikke jeg heller, da tror jeg at jeg blir hektet med en gang
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid med mini. Syntes det egentlig var ganske lett da jeg hadde en GOD grunn til å slutte:) Nå er han 10 mnd og jeg har hele tiden egentlig hatt lyst på en røyk. Her om dagen kjøpte gubben en 10 pk og jeg tok en røyk og tok noen trekk. Og så glad jeg er for at jeg gjorde det,for det smakte så dritt at nå har jeg IKKE lyst på røyk lenger engang!
noLadyjustME Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Slutta når jeg ble gravid og begynte når mini var 2 mnd igjen..Men etter hvert dabbet det av helt selv faktisk..Det ble bare stress å springe inn og ut-vaske hendene hele tiden og pusse tennene, og syns mini fortjente en røykfri mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå