Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

et kyss? en klem evt sex? hva hadde du ment at hadde vært utroskap?

jeg mener kysser du en annen er du utro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som går på å svikte tiliten kjæresten din har til deg eller du har til han, er utroskap!

Sniking bak ryggen, juging, å vite at man "går over streken", flørting, sutring om forholdet tl en annen, seksuelle hentydninger -samt de åpenbare som kyss og sex.

En klem er vel heller uskyldig, så lenge det ikke ligger noe bak.

Jeg er mest redd for at mannen min skal gå bak ryggen min og at jeg skal ende opp med å føle meg som et nek som har stolt på han. En annen ting som jeg er redd for, som har brent seg fast i minnet mitt er når tanten min sa til onkelen min i en høylytt krangel foran hele familien: "Jeg har ikke vært glad i deg de siste 5 årene".

DET er slemt! Det er verre enn at typen din driter seg ut på byen i fylla! At du skal sitte igjen å føle at livet deres er bygget på en løgn...huff....

Ble litt langt dette, men satt faktisk i går og hadde en samtale om dette og ble litt engasjert :-)

Skrevet

Oi. Da har jeg vært mye utro..

Er det noe galt i forholdet mitt, betror jeg meg til venninner slik som han gjør til sine kamerater.. Det er vel vanlig?

For meg er det å være utro når en kysser en annen på munnen. (grensen går der) men en klem er jo vennskapelig.

Skrevet

Mente sutring om forholde til potensielle pulekandidater ;-). Altså til ei dame på by'n i et eller annet sjekkeoppleeg på fylla. "dama mi skjønner meg ikke"osv... Ikke venner og venninner

Skrevet

Når en gjør noe som en ikke turde ha gjort hvis den andre part hadde vært der.

Skrevet

Grensen for utroskap for deg går akkurat der du har satt grensen for deg. Forhåpentligvis har du funnet en partner som har samme grense. Hvis ikke må dere inngå kompromisser. Noen syntes f.eks. ikke sex med andre partnere er utroskap om man er blitt enige om det. Noen syntes en forelskelse til en fremmed er utroskap. Det spiller ingen rolle hvor grensen går for naboen, hvis den grensen får deg til å føle deg dårlig og mindreverdig.

Skrevet

Det du ikke kan gjøre eller si foran din partner skal du heller ikke gjøre og si når du er alene. Der går grensen vår. Jeg holder meg til min del av avtalen, hva han gjør vet jeg jo i virkligheten ikke. Dessuten skal man gjøre mot andre det man vil at andre skal gjøre mot seg selv.

Skrevet

Syns grensen går ved et kyss. Hadde fått temmelig vondt i hjertet og sjela om min samboer hadde fortalt meg at han dessverre har kysset en annen. Kyss er så intimt og vakkert, og et kyss leveres ikke ut som en hyggelig gest i ny og ne. Et kyss sier så mye mer. Et kyss er en invitasjon til noe mer. Sex er selvsagt klart utroskap. Høres rart ut, men jeg hadde syns det var verre om min elskede hadde klint og kysset lidenskapelig med en annen lenge, enn om han haddde knullet en dame på et julebord uten kyss og stryk.

Skrevet

Enig med anonym 11.52!

Utroskap er brudd på tillit, uansett om det involverer sex eller ei!

Skrevet

Til anonym 15:06, som mener grensen går ved et kyss:

Hva om kjæresten din hadde hatt kontakt med en annen jente, men uten at det var noe fysisk involvert? Eks. flørtet på sms, e-post o.l., besøkt hverandre, møtt hverandre etc, men uten at det ble noe fysisk kontakt whatsoever. Jeg vil jo mene at det er like mye utroskap som kyss og sex, men du ville godtatt det så lenge de ikke kysset?

Skrevet

Psykologi-læreren min på gymnaset fortalte en historie som jeg husker så inmari godt (enda det begynner å bli nesten 20 år siden, hehe).

Han hadde vært gift i godt over 20 år, med familie og hele pakka. Plutelig merket han at han hadde begynt å få et litt vel godt øye til kollegaen sin. Dette utviklet seg til en heftig forelskelse, men han gjorde overhode ikke noe med det. Sa ingenting til henne det gjaldt eller til konen sin -hadde det bare vondt, men satset alt på at det skulle gå over, for han ville IKKE risikere familien sin.

Dette hadde holdt på et år, før det dabbet av og det gikk vel enda noen år før han innrømmet for sin kone at han hadde hatt følelser for en annen, men altså ikke gjort noe med det. Det viste seg at all den tiden dette hadde pågått hadde hans kone forstått det! Men hun stolte helt og holdent på mannen sin og satset på at han tok de rette valgene:-)

De fornyet løftene sine samme året!

DA snakker man tillit da!!!

Skrevet

Grensen går når du sårer det menneske du setter høyest i verden, din partner. Uansett hvor din egen grense måtte gå.

Skrevet

Så søt historie. Det viser jo nøyaktig det at man ikke behøver å aggere ut enhver følelse. Og selvfølgelig vet en kone sånnt innerst inne. I allefall om de har levd lenge sammen. Takk for at du delte den. Godt å se at det finnes noen anstendige mennesker i denne verden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...