Mamma mjaua Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hva kan jeg servere på bursdagen min? Har bare invitert de nærmeste venninnene mine, så blir 16 stk (ank 2 gutter). Hva kunne jeg servere til mat? og hva med alkohol? de er 19/20 år. Er det teit å bare servere brus? blir glad for svar
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Lasagne med god salat og hvitløksbag. el taco syns jeg er godt og det har vi brukt mye i veninnegjengen min. Ellers kan jo en god gryterett være ok, Syns det er helt greit å bare severe brus, men man kan si ifra så de som ønsker alkohol kan ta med selv. Tror det er ganske vanlig egentlig. Håper du får en fin bursdag=)
lucky3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 16 stk er mange å lage mat til, tapas til så mange kan bli en stooor jobb, så gå for noe enkelt, mange liker også hjemmelaget pizza, lag to-tre stk så holder det til mange. Be de ta med alkohol selv hvis de vil ha det - helt vanlig.
Nå kommer nr. tre Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Min nevø fylte akkurat 19, og mammaen bakte pizzahorn. Det var veldig polulært. Nei, man må vel ikke ha alkohol !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå