*månestråle* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men er koffeinfri kaffe helt koffeinfri? Kan man drikke ubegrenset av det liksom? Prøver å trappe ned på kaffen, og tenkte å begynne å drikke koffeinfri i stedet. Drikker dere kaffe nå som dere er gravide? er visst en skikkelig kaffekjerring jeg...
Nina_J Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg drikker kaffe, men bare en kopp om dagen. Jeg las et innlegg her på siden om ei som kjøpte evergood koffeinfri kaffe, men blandet inn en skje med vanlig kaffe, så fikk hun samme smaken som før, men mindre koffein. Jeg syntest det hørtes kjempesmart ut, så jeg har gjort det samme. Jeg drikker normalt sett en kopp kaffe med koffein (på jobb). Men visst jeg har lyst på mer når jeg komer hjem, lager jeg kaffe med den blandingen som jeg beskrev i sted.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jordmoren anbefalte ikke mer enn 5-6 kopper daglig selv om det er koffeinfri, mulig det er noen andre stoffer i den som ikke er bra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå