tiltiderensom Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 ....husker jeg så et innlegg på BIM om barn med rödt hår, men jeg gadd ikke lese det da.... vel, nå ser det ut til at poden vår får nettopp rödt hår. VI ler litt av det og fleiper med at far har hatt 'rust i röret' - forventet en mörk baby siden sösteren var det (hun er nå mellomblond). Men nå som jeg begynner å venne meg til det så er han såååå sööt (heeeelt objektivt selvfölgelig.. ) ! Dessuten har jeg blitt mer obs på mennesker med rödt hår, f.eks den vakre forsidepiken i bladet FoB! Kan se ut som vår lille rödtopp heller mot blondt(var helt lys da han ble födt), det blir spennende å se! Men min dom er fölgende: Rödt hår er kult!!!! Stolt mamma til en vakker prins med kult hår !
Nordlyspar♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 gratulerer med rødtoppen :0) får jeg spørre hvilken hårfarge mamma og pappa har :0) her har bestemor bestilt gutt med rødt hår, hihi... så vi får se hva det blir :0)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Begge naboungene hadde rødt hår når de var babyer. Rødt skjær på toppen av hodet og masse i nakken. Men når det falt av, og håret begynte å vokse ble det lysere og lysere. Nå er de HELT BLONDE. To sånne søte små "Emil" blonde gutter på 2 år. Men, rødt hår er jo kult da! Enig :-)
petite fleur Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Min vakre sønn har også rødt hår, har visst arvet sin mors hårfarge. Får stadig kommentarer på håret hans, noen ikke fullt så positive som andre, men får hele tiden høre at sønnen min er nydelig så da er alt greit ;-) Jeg synes selvfølgelig han er universets vakreste uansett ;-)
tiltiderensom Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Mor blond og far mörk blond/litt brunlig med et örlite skjär av rödt, når man ser håret i solen
sk85 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 min baby ,5 mnd har ikke fått noe hår ennå. Men jeg tror det blir rødt.. Pappaen har rødt og de er jo dominerende. Jeg blondt. Jeg også har lagt merke til fler og fler folk med nydelig rødt hår... Gleder med til å se utviklingen...
sk85 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 skulle stå 7,5mnd men det spiller jo ingen rolle..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det med at rødt hår er dominerende er faktisk ikke helt sant. Hvordan genene fordeler seg mellom foreldrene er komplisert. Men øyenfarge henger ofte sammen med hårfarge, så hvis ungen har fått farens øyenfarge, så vil han mest sannsynlig få hans hårfarge også Rødt hår er forresten nydelig
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Min lille vakre sønn ser også ut til å få rødlig hår, og for å være ærlig, jeg har alltid vært svak for rødhårete gutter..ingenting er vakrere!!!
Hilsen Aud Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Det såg lenge ut som om min hadde rødt hår, spesielt på bilder var det fremtrenende. Men det var faktisk bare skurv i hodebunnen. N som den er nesten borte er han mørk blond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå