Stoltmai mamma:) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Deilig å endelig være høygravid, er jo ikke lenge igjen nå wuhu..... flere som er det i dag???
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Tjoho! Jeg er også å regne som høygravid i dag! 40 dager igjen til terminen som er 13.mai Utrolig at det faktisk ikke er så lenge igjen nå, føler jeg har gått gravid i en eeeeeevighet!! Lykke til med resten av svangerskapet!
mai mammaen til to Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 lykke til.. jeg er også høygravid... men litt foran dere.. har 30 dager igjen i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå