Gå til innhold

Dere heldiggriser som er gravide, vil dere svare på en ting:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 7-8 dpo. Ingen symptomer, og negativ test med morgenurin igår(6-7 dager dpo). Burde man kjenne noen "ordentlige symptomer på denne tiden? Er det "normalt" å få sine vanlige pms symptomer til samme tid i syklusen selv om man er befruktet? Dvs nå er det ca 6dager til ikm. Pleier rundt denne tiden å få litt ømme bryster og kviser på denne tiden. Det gjør jeg også nå. Betyr det at man kanskje ikke er befruktet? At kroppen innstiller seg på mensen, som alltid før...

Lurer på alt mulig rart vet du.. og er jo så lange dager å vente på testing...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde de samme symptomene som før mensen (pms og alt).

Jeg var sikker på at jeg fikk mensen, men så testet jeg positivt dagen etterpå! :)

Lykke til!

Skrevet

Hadde "helt vanlige" mens symtomer, uten om det ingen i det hele tatt. Jeg er 8+4 nå og fremdeles lite symtomer!

Lykke til:)

Skrevet

Ingen uvanlige symptomer denne gangen, var sikker på at jeg ikke var gravid og hadde testet negativt 3 dager før IKM. Har ett barn fra før, annerledes forrige gang, da hadde jeg sånn rar metallsmak i munnen.

I dag 5 + 1.

Skrevet

Ok. tusen takk for svar:-) fortsatt håp da:-)

Skrevet

Første svangerskap måtte jeg allerede noen dager før ikm opp å tisse hver natt.Mens denne gangen oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før jeg var i ca uke 6 - hadde da vært trøtt på kveldene uten å tenke over det i ei drøy uke (mulig lenger også altså - siden jeg ikke ante jeg var gravid og derfor trodde jeg bare var trøtt etter jobb...). Hadde ikke antydning til andre symptomer før ca 6 uker på vei..

Skrevet

Jeg testet pos. med kveldsurin 3 dager før ikm, men hadde ikke noe symptomer før etter ikm. Hadde da mensmurringer i 14 dgr.

Skrevet

Har stort sett ikke hatt symptomer før litt kvalme fra uke 6-7.....Trodde ikke jeg var gravid den måneden..;)Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...