Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Har dere et supert spisested å anbefale? Vi skal ut to par på lørdag, og kunne tenke oss å sitte et koselig sted med god mat og vin, men som ikke er helt hinsides i pris ;-) Noen med et strålende forslag? På forhånd takk!
☆Anonymia☆ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 mcern...ta med vin.. hahahahahhaha neida måtte bare
LegallyBlond Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Salsa eller Escalon - om du liker spansk mat/tapas =)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 salsa er jo ikke tapas da, men amreikansk, men kan anbefales.
LegallyBlond Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Det kom litt feil fram ser jeg- prøver igjen: Salsa - har en variert meny, ikke tapas resturant (www.salsa-bergen.no) Escalon - den er hvis du liker spansk mat /tapas =)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hvor er Salsa da? Har vært på Escalon, og kunne tenke meg å prøve noe nytt ;-) McDonalds er ikke aktuelt, nei ;-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Lille Escalon v/ kinoen er superkoselig. Ihvertfall nede i kjelleren.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Naboen..http://www.grannen.no/. kan anbefales på det sterkeste. vanvititig god service, hyggelig betjening, bra utvalg av viner, spennende og skiftende meny. Og ikke avskrekkende priser i hele tatt.
LegallyBlond Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Ligger i vaskerelven, neumannsgate, står adresse på hjemmesiden (link i svaret unnder her). KArt på gule sider =)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Har lurt på Naboen, ja. Har vært der noen ganger, men det er en stund siden. Stragiotti er også bra, ja! Hmm... Jeg har endt opp med ansvaret for å bestemme for alle :-S
Mamsen og lillegutt Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 potetkjelleren....men det litt dyrt der....men er verdt det,for det er så koselig der. (har jobbet der før)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Anbefaler på det sterkeste potetkjelleren...bestill slik 3retters middag, da får man alltid med minst 2 ekstra småretter Samme prisklasse der som Era men mye mer intims og koselig der... De har absolutt den beste maten i hele Bergen, og beste servicen! Var faktisk der typen min fridde til meg også..*smile* Liker det stedet jeg
Gjest Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Takk for tips alle sammen! Jeg skal se litt på nettsider og litt på priser ;-)
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 barcelona er nedlagt dessverre tror jeg. er hvertfall stengt.. den var syk bra..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 tror det koster 395 for 3 retters middag der forresten.....(men i praksis en 5retters iallefall)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Egon på bryggen er jo sååå koselig! Og langt fra ille i pris også. De har veldig "vanlig" mat der da, kjøtt og fiskeretter.. Laksen er btw kjempegod.. =)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Dampen på bryggen, veldig god mat til en ok pris! Ellers vil jeg anbefale Enhjørningen hvis du liker fisk. Kjempe koselig, med skjeive vegger og dører.. hehe.. God mat og god service... litt usikker på prisen, er vel ikke av de billigste..
Meg og knoll&tott Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Egon har så gooooo mat:) Fajhitasen dems er snadder:)
La Perla Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde helt klart valgt kafé Krystall. Der har de veldig god mat, best i Byen, og så er det jo kjempekoselig der. Colonialen skal visst også være god, men der har jeg ikke vært selv. Potetkjelleren er ok, men problemet der er rett og slett så dårlig akustikk, så det er så mye bråk i rommet så det blir vanskelig å åtate sammen. Ellers er det mange andre gode forslag her, men selv hadde jeg gått på Krystall.
La Perla Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 "åtate sammen" er La Perlask og betyr "å prate sammen"
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. april 2008 #25 Skrevet 3. april 2008 Bølgen og moi likte jeg virkelig ikke....altfor dyrt, og ikke noe koselig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå