Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 bruker dere ennå vanlige bukser? Jeg har ikke noe særlig mage, men synes det er så ubehagelig å gå med mine vanlige bukser! Det strammer sånn akkurat over livmora og jeg får nesten litt følelse av sammentrekninger etter å ha gått en dag i de.. Dessuten føler jeg at jeg har blitt litt bredere over rompa alleredet. Har kjøpt ei mammabukse, men synes det er så teit å gå med når man nesten ikke har synlig mage...Blir nesten litt sånn "wannabe gravid".. Hva gjør dere med den lille magen og bukser?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Heisann. Jeg er i uke 16 og bruker framdeles mine vanlige klær, heldigvis. Men blir å begynne med mammaklær så snart jeg merker noe ubehag med å bruke vanlige klær. Så hopp i mammabuksen du.... Det er da de som begynner mye tidligere med mammaklær..
Blomsterbarn Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hvis du synes det er ubehagelig å ha på vanlig bukse, så er det da ikke teit å ta på seg gravidbuksa? Hvis du aldeles ikke vil bruke denne så kan du enten bare bruke en vanlig lav bukse som du fester med hårstrikk i knappehullene, eller et Belly band som holder vanlig bukser (m.knappen åpen) oppe. Den kan kjøpes på nettbutikk, men jeg synes jeg så noe liknende i gravidavdelingen på H&M her om dagen. Jeg selv har gått med Belly band eller gravidbukse siden uke 10/11. Da klarte jeg ikke ha på vanlig bukse lengre.
<3 mine søte små<3 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 eg er i uke 15.. bruker mine vanlige klær, dvs myke klær. klarer ikke å gå i dongeri o.l.. det strammer for mye..
Mage igjen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 I dag har jeg på vanlig bukse, men som regel mammabukse. Ingen som ser det.. har gjerne tunika over.... I mitt første svangerskap gikk jeg med egen busker frem til uke 20, men i forrige måtte jeg begynne med mammabukser i uke 15. Presset for mye på magen til at det var behaglig å gå med vanlig busker da. Denne gangen begynte jeg med mammabusker enda tidligere, uke 10 eller noe. Ble kvalm da magen ble presset på, og dessuten så jeg bare supertjukk ut med min oppblåste mage som svulmet over buksekanten, så da tenkte jeg å kaste inn håndkle tidlig. Har som sagt på meg vanlig bukse i dag, men den er litt stretchy og ikke så stram som de andre jeg har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå