mayaya Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Håper dere ikke putter meg i hysterisk mor-båsen nå, men jeg kom bare til å tenke på en sak. Spør av interesse, ikke fordi jeg har tenkt å fjerne lekene til mini :-p Jeg har hentet hjem Duploen fra jeg var lita, sånn at mini har masse å bygge med. I dag er det jo så mye snakk om parabener, som visstnok var i plastleker "før i tiden". Hva med Duploen?
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Å, jeg vet ikke. Men håper ikke det, siden vi har arva mye duplo som gutten her gnager på til tider..
englebarn x 2 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Er det ftatater du mener? Parabener er i kosmetikk og hudpleieprodukter. Ftalater var brukt for å mykgjøre plast, men ar altså ikke lov å bruke i produkter beregnet på barn lenger. Men det er vel lite mykgjører i plasten i duploen ;-)
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Herreguuud--- *ammetåke* Jaaa, ftalater jah!!! Og jeg som er kjemiker og greier *skjemmes* FTALATER skulle det være!! Og det er jo seff bare i mykplast.... ehhhhh *mayaya i forvirramodus*
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 hei, mayayayay du forvirra meg også. Og jeg kan ikke skylde på ammetåke. Men kanskje hormonell ubalanse er en god grunn, ååånei, ikke rart jeg ikke skjønte, jeg er i hormonelletåka, hi hi:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 buter? Det blei jeg nysgerrig på hva er. Ja, but litt du! he he:)
mayaya Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 iiiiiiiiiiih dette er ikke dagen min. parabener = ftalater buter= biter sånn går no dagan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå