Mamman til AM&JS Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Vi har en kjøper på bilen vår nå..får vi solgt den?? Får jeg jobben jeg har søkt på her i bygda?? Eller blir det jobben jeg må pendle til?? Får vite status på begge disse jobbene til uka..å er så spent! Er så lei den faste jobben jeg har nå..så sier opp med glede!! F. 200178 Han 261272
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 hei! ja dere får solgt bilen!!:)hehe Virker som du får vaget selv mellom de to jobbene:) Håper jeg har rett nå da:) Mvh
Mamman til AM&JS Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Oi oi oi..håper også du har rett! hehe.. Har en god kjøper på bilen, så tror selv at den blir solgt om ikke så lenge..Da får vi muligheten til å kjøpe oss en større bil! Det med jobber betyr veeeldig mye...er så lei og trives dårlig i den jobben jeg har pr dags dato.. Så hvis jeg får muligheten til å velge mellom de to jobbene...ja da er jeg jammen heldig! Det gjør at trivelsen blir bedre her oppe i nord..og at jeg kan holde ut noen år til! Krysser fingrene for at det du sier stemmer..og skal gi deg tilbakemelding! Kan du se noe om hvilken jobb jeg ender opp med da????
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe fikk en veldig følelse ista av at lønna på den pendle jobben er bedre så at du velger den..men at du helst ville ha den så du slapp å pendle men at du jo har velget...kan det stemme?
Mamman til AM&JS Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Vet ikke om jeg får valget enda..fordi jeg får ikke vite om jeg får noen av jobbene før til uka..( Men den jobben jeg må pendle til kommer jeg til å tjene mer på ja..fordi det er en 100% jobb!! Den her i kommunen er 60%!! Dette er jammen meg spennende!!! Vi var 4 på intevju på den pendler jobben..å er bare så spent på om jeg sto til forventingene...det gikk veldig bra på intevjuet!! De drev med innstillinga i dag...å da ser du at min navn står på toppen assa?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 aha ja:) føler på meg at du vil få en telefon fra dem jeg:) dette blir spennende for deg:) håper jeg har rett nå!Hehehe:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå