Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!!! Hvordan går det, er du her nå eller er det kun jobb-jobb-jobb idag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe - hadde bestemt meg for at idag skulle det være kun jobb-jobb-jobb - men gikk det??? Neida.. så da - jadda.. her sitter jeg gitt. Nei, jeg jobber jo, så tar jeg en titt her innimellom. Bare at de tittene kanskje blir litt hyppige.... :s

Ang. skatten du, så ser det ut til at du må ta tallene du får sett på Altinn og legge inn i skatteberegningsprogrammet på skatteetaten.no. Da kan du få en ca. ide. Men som tillab påpeker i en annen tråd her så må man jo gå nøye gjennom og passe på å få med alle fradrag... Håper kanskje jeg får igjen enda mer enn jeg tror, i og med at vi solgte og kjøpte bolig ifjor, og så var det visst noe med kjøring til barnehage også, det må jeg sjekke.. Har sjekket kjøring til jobb, kom nesten opp i egenandelen, så der var det ingenting å hente... :(

Skrevet

så deg her jeg..... tihi :)

Skrevet

Huff ja, spark meg ut!! ;)

Skrevet

Ok.

Gidder ikke begynne med det, så da smører jeg meg med tålmodighet til den kommer i posten. Mannen vet at han får nesten 200 000,- i baksmell da, så vi går jo uansett i minus totalt sett..... :/

Har du sett koneklubben som startet på TV2 forrige uke? Tok opp igår, så tenkte jeg skulle se nå selv om jeg ikke fikk sett forrige uke.....

Skrevet

Vi ser jo så alt for mye på tv som det er... så jeg hoppet over å begynne på en ny serie.. etterhvert som det nå er sesongavslutninger fremover, så kan vi kanskje frigjøre litt tid til andre ting, f.eks. bryllupsplanlegging... :)

Kos deg med koneklubben, NÅ skal jeg jobbe altså!

Skrevet

Haha....ja, det er vel sant.

Det er jo så deilig å være ute nå som våren kommer og kveldene blir lysere. Snart kan vi lage seljefløyte også. Gjorde det sammen med storebror i fjor og det var veldig populært, så i år skal vi invitere noen venner med barn på pølsegrilling og seljefløyelaging enten i skogen eller på en koselig holme i nærheten. :)

Skrevet

Det hørtes jo bare superkoselig ut! Jeg kunne lage seljefløyter en gang i tiden men det har visst gått i glemmeboken... kanskje vi kan få være med? Så kan jeg få lært meg det igjen også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...