flixi - mor til Oliver Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei! I natt har pjokken sovet på eget soverom. Tenkte det var en grei løsning for oss alle. Han sover fra ca 21.00 til 06.00 før mat, og så videre til kl. 8-9.00. Kl 2 i natt våkna han, gav han smokken og han sov videre. (har aldri skjedd før), kl 05.00 våkna han og ville ha mat. Så var han urolig frem til kl 07.00 og da gav jeg meg å stod opp. Var ikke sulten. Spørmålet er egentlig om jeg skal prøve en natt til? Er så redd for å klusse med de vanene vi allerede har. Da foretrekker jeg å ha han inne på vårt rom. Hvordan var overgangen deres? Takker for mange svar
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg ville absolutt prøvd flere netter.. Det vil alltid være en overgang for dem... Og jeg vil jo påstå at deres overgang ikke er den verste:)
flixi - mor til Oliver Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Vet at dette ikke er ille ja Men når ting har gått så fint før, så blir jeg litt skeptisk. Han har heller ikke brydd seg om å sove andre plasser før. Feks på hytta, hos mormor osv. Men han sover da selvsagt på samme rom som oss.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hvor gammel er han da? Det må vel være godt for dere og ikke ha han på deres soverom også? så lenge du hører han:) Jeg er ganske sikker på at det vil gå fort over jeg... Selv om han sover på eget rom, så trenger han nødvendigvis ikke å sove mindre av den grunn:)
flixi - mor til Oliver Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 han er straks seks mnd. Hans rom er vegg i vegg med vårt, så jeg har ingen problemer med å høre han nei (hadde babycall å da ettersom jeg ikke viste helt hvordan det ville være). En av årsakene er jo at pappaen skal opp på jobb rundt det tidspunktet han har mat på morningen, og noen ganger klaffer det dårlig og gutten blir forstyrret når han skal finne roen igjen når faren styrer på. (ble mye rart her ja...(: ) Men jeg antar da at det er vanlig med litt uroligheter til å begynne med da? Og at dette vil gå over? Huff... synes vi har en så flink gutt som sover stabilt og godt. Derfor jeg blir litt redd her
flixi - mor til Oliver Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 flere meninger og råd?
Zamza Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hold ut... vi opplevde akkurat det samme, men nå er hun mye roligere enn før vi la henne på eget rom (kunne våkne 4-6 ganger i løpet av natten). Overgangen tok ca 4 dager. Lykke til!
Snupi27 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 vi prøvde da hun var 3 mnd men hun begynte å våkne mange ganger så vi måtte ta henne tilbake. nå sover hun på eget rom igjen (er 8 mnd) og sover fra 19.30 til klokken er ca 6.630 =)
Mariamin Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Da vi flyttet storebror over på eget rom, sov jeg inne hos han de første 3 nettene, og det gikk kjempefint. Det er godt med en myk overgang, både for mor og barn tror jeg. Nå skal lillesøster snart over på eget rom (6 mnd) og jeg kommer til å ligge på feltsenga inne hos henne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå