maisel Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 når fikk deres barn sin første tann? og hvordan var formen/humøret deres i den tiden til tanna brøt gjennom?
LegallyBlond Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Begge mine var 4,5 mnd da første tannen kom, og begge har slitt litt før tannen kom gjennom. Det har tatt litt tid, og i dagene før så hadde de litt feber og var småsutrete og hadde dårlig matlyst.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hun var 7 mnd og reagert ikke på det i det hele tatt. fikk nr 2 to dager etterpå.
GuttemammaX3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Rett over tre mnd, kom den første... bortsett fra litt sutring, og konstant behov for sutt merket jeg lite... Han er nitten mnd nå og har alle 20 tennene, var ferdig for et par mnd siden med de siste... Bedre med dem de får før halvåret tror jeg, i hvert fall i mitt tilfelle... De siste tennene ble han skikkelig dårlig og snørrete av hver eneste en, og hadde feber i et par dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå