Gå til innhold

Spm til dere som har / skal kjøpe Emmaljunga Edge Duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere valgt på vogna? ....og hva slags understell foretrekker dere?

Skal kjøpe vogn senere i dag og vurderer å gå for marineblå/beige med sportsunderstellet. Hadde vært morsomt å høre hva dere andre liker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt denne vogna:) Java farge, samt sportsunderstell... Vi er fornøyde med det endelig valget, da dette var en jungel for å finne hvilke type vogn vi skulle velge:)

Skrevet

Sort med sportsunderstell. De andre understellene kan vel ikke vippes over?

Synes egentlig copper er finest, eller java. Men vil ha en mørk vogn så jeg slipper å være redd for flekker :-)

Skrevet

Vi har carbon. Og det understellet med teleskop handtak. Noe som var veldig praktisk med tanke på at vi er så forskjellige i høyde.

Pass på å sjekke lufttrykket i dekkene med jevne mellomrom. Har stor betydning for hvor lett det er å manøvrere vogna.

Skrevet

Vi kjøpte sort og rød vogn, det er en mørk rød farge, med sort glans over det røde. Kjempe nydelig farge, men de har den ikke nå lengre.

Har sportsunderstellet, og det liker jeg utrolig godt. kommer til i all slags vind og vær. Det eneste er at den er tung å løfte inn og ut av bilen da..

Skrevet

Jeg skal hente vonga våres om 15 dager, å vi valgte fargen Elk, med tanke på at vi syntes den går til både gutt og jente:)

Skrevet

Vi har akkurat den vogna du vurderer, samme farge og understell. Kjempe fornøyd! :)

Skrevet

vi har kjøpt marineblå med sportsunderstell;)

Skrevet

har en sort fra 2006 tenkte å bruke den igjen har sportsunderstell.. er super fornøyd ville aldri bytta med noe annen vogn..kjøpte den ny til førstemann..

Skrevet

Vi har den i fargen carbon med sportsunderstell. Regner med at vi blir fornøyde med valget vårt! kjøpte bilstol i samme farge som vogna også vi! kan sette denne på understellet til vogna, og det kan jo være praktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...