Gå til innhold

Vondt i KS sår.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

D er nå ca 5,5 uke siden mitt KS... Men verker enda,spesielt på venstre side,gjør vondt når e hoster osv... Så har e fått en liten veske/blodansamling på venstre side,men dette mente di på at skulle gå hul på av seg selv.... Hvor lenge har man vondt???? Og tid kan man gå i dongribukser igjen,har prøvd en men d strammet så,er d farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sluttet vel å verke rundt såret når de var gått ca 7-8 uker, da kunne jeg endelig ha på meg dongribukse igjen:)

Du burde ikke gå med dongri buke viss du verker, da blir de bare verre... :( Hold ut noen uker til:)

 

 

Skrevet

Jeg har vondt ennå, 5 mpneder siden mitt KS. Helt normalt... Du kommer nok til å ha vondt mye lenger, dessverre! Tidlig å begynne å klage allerede nå!

Skrevet

Jeg har ikke klaget,bare spurte... Ja da må e nokk regne m ei stund til,men d er vel forskjell på folk der også.... Mne er d noen av dere,som har vondt når dere tar på urinblæra????????

Skrevet

Hei

Syntes det forrige innlegget var litt krasst. Jeg var nok veldig heldig etter mitt ks: hadde ikke mye vondt. Kjente det selvfølgelig de første ukene, og var veldig forsiktig med løfting og bæring de første seks ukene, men det begrenset seg egentlig av seg selv. Det føles fremdeles rart og er litt følelsesløst rundt arret etter 6 mnd, men ellers alt ok.

Varierer nok mye, som du sier, men du bør kanskje høre med legen din hvis du har mye smerter?

 

Skrevet

hei hadde tatt en tur til legen om du er usikker og det gjør vondt.. tok ks i des.. etter 2-3 uker var jeg helt fin.. men jeg tror jeg var veldig heldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...