storebror og junibaby=) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 har fått selvangivelsen der.Men redd for å gå inn å gjøre noe feil,men om jeg går inn på;Levere selvangivelsen med endringer eller tilføyelser, får jeg sett det da?eller levere jeg bare? Turte ikke å trykke på den,i frykt for å sende den uten å ha sett på den hehe
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 trykk på den lille ruten som står nederst der det står til forsiden, også tryller du på den linken det står utskrift.
MegOgAlleMine Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 bare gå inn å kikk. Men ikke trygg på "bekreft innsending" med mindre du har gjort de endringene du ønsker og vil levere den
kisso Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 du får jo bare se selve postene, ikke hvor mye du har betalt i skatt og hvor mye du burde betalt... Jeg leter liksom etter selve FORELØBIGE oppgjøret.
♥sebastian3003♥ Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 ut skrift står opp ved siden av at du har mottatt selvangivelseen
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 fant d ikke jeg heller.. tror ikke min er klar enda jeg..ser ikke slik ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå