Gå til innhold

Oppmuntring til dere andre som følger Libra :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 6 uker siden jeg begynte på opplegget, i tillegg begynte jeg å trene litt. Vet det er flere her som også følger dette, så her en liten motivasjon fra meg om at ting går fremover! :-)

Pr i dag har jeg i forhold til startdato:

*Gått ned 5,3 kg (stod fast lenge på 1 kg mer enn nå faktisk i nesten 2 uker, antagelig fordi jeg får mer muskler og det veier jo litt, men nå går det litt nedover igjen)

*Gått ned 14 cm om midjen (!!!)

*Gått ned 7 cm om hoftene

*Gått ned 4,5 cm om lårene

Må si jeg gleder meg til å nå målet (ca 6 kg til ned) og gå ut og kjøpe nye bukser snart! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, så gøy da:-) kjekt med resultater!!!

lurer på en ting når det gjelder libra, teller du kalorier? vet ikke om jeg kommer opp i anbefalt kalorier pr døgn med så mange sunne knekkebrødmåltid:-)

Skrevet

Nei, jeg teller ikke kalorier, aner faktisk ikke hvor mange jeg får i meg på en dag, jeg spiser nok litt mer middag enn jeg burde, men bare halvparten av det jeg spiste før da hehe... (har alltid slips sinnsyke middagsporsjoner). Prøver å variere litt vekk fra knekkebrødene nå (+ mange ulike typer knekkebrød, er egentlig drittlei knekkebrød nå ;-)), lager omeletter, supper ol.

Skrevet

da lar jeg være å telle jeg også, blir bare tussete av det!når en spiser hver 3.time, skal jo forbrenningen komme godt igang regner jeg med:-) håper jeg ser resultater jeg også!bare 1 uke siden jeg begynte!når såg du resultater?

Skrevet

Jeg gikk veldig fort ned i vekt første 2 ukene da raste jeg ned 3,5 kg, men så stoppet det litt opp, gikk saktere ned 1,5 kg til og så stod vekten på stedehvil i 2 uker før den nå gikk 1 kg ned igjen siste 2-3 dagene plutselig. Tror som sagt at når man er helt utrent slik jeg var og begynner å trene, så bygger kroppen muskler, og siden muskler veier mer enn fett, så vil dette gjøre at vekten flater litt ut før den kan gå mer ned. Er jo ikke akkurat noen ekspert på dette, men har hørt at det er slik i hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...