Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hører egentlig til i 1.trimester, men der kan man jo ikke være anonym. Så kanskje noen av dere kan svare på dette. Er det viktig å ta blodprøver og sjekke stoffskiftet nå som jeg har blitt gravid? Jeg går på levaxin, og legen har ofte spurt om vi planlegger graviditet. Da har jeg svart nei, fordi det ikke har vært aktuelt da. Nå var det planlagt, men skjedde før vi egentlig hadde begynt prøving. Så nå lurer jeg på om jeg bør bestille time hos lege for blodprøver, eller om jeg kan drøye det litt. Er i uke 8. Fint om noen har peiling på dette. ellers ringer jeg bare legekontoret, men det er jo litt pes det og....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Nå har ikke jeg greie på dette her jeg da, men siden legen har spurt gjentatte ganger om det, så regner jeg med at du bør ringe og få bestilt time ganske raskt så du finner ut av det
miakan Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, det er viktig at du følges opp ekstra i forbindelse med stoffskifte og graviditet - så ta kontakt med en gang. Jeg går også på levaxin, og har justert dosen en gang i svangerskapet (er ganske nøyaktig halvveis). Jeg har akkurat vært og tatt mine månedlige blodprøver faktisk, og skal til legen neste uke for kontroll og svar på prøvene.
hjemmekanskje??? Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Viktig med ekstra oppfølging under graviditet. Jeg tar blodprøver hver 4. uke. Tok første prøve tidlig i svangerskapet, før ordinær 1. kontroll. Dette fordi jeg i mitt forrige svangerskap gikk rett i kjelleren i begynnelsen av svangerskapet. Ring og bestill en time....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå