Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Da ordnet det seg nok en gang for snille jenter! Og hva har man ikke venner for?!?! En god venninde og dib'er kunne fortelle meg at hennes dagmamma hadde plass til ett barn til. Så vi kan nå senke skuldrene og vite at i løpet av de 2 siste ukene av pappas permisjon kan vi konsentrere oss om å venne han til sin nye tilværelse og kose oss med bursdagsforberedelser! Og ikke minst at sønnen vår blir tatt godt vare på når vi er på jobb.. Hilsen en mamma som stråler som en sol. Guttene hennes kommer hjem i dag, etter 1 uke i Molde, endelig får hun tilbake bagasjen som aldri kom frem etter ferien, og jammen har hun ikke funnet dagmamma til det kjæreste hun har! Kan dagen bli bedre?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Så bra! Er kjempedeilig når alt ordner seg :-) Her så har Camilla sin første uke med fulle dager hos dagmamma, får stadig mms og sms fra dagmamma`en som jeg setter kjempestor pris på! Virker som at Camilla storkoser seg der, og har fått sin første kjæreste :-) Og så har vi fått bhg plass fra 20 august så føler at dagmamma er en myk start for Camilla :-) Lykke til med oppstart, og bursdagsfeiring!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Åh så flott! Det var en god nyhet :-) Det er lov å være heldig i blandt, og som du sier så ordner det seg gjerne for snille jenter. Gi oss gjerne oppdatering etterhvert når han har begynt, det er alltid spennende å høre hvordan de andre små synes den nye hverdagen er :-)
Millapril Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hurra! Herlig at det ordnet seg så raskt! Dette blir så bra. Det er supert å ha ting på plass og bare nyte dagene! Snart bursdag hos dere også...tiden går jamme fort!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Så flott. Kontakter er kjekt å ha for da løser mye seg. Så deilig sikkert å vite også at andre bruker samme dagmammaen og er fornøyd. Det gjør det litt enklere også. Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det går.
smurfen :o) Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Så bra at alt ordnet seg! Deilig å slippe å tenke mer på det og nyte den siste tiden man har hjemme. Jeg har nå ordnet det slik at vi klarer å være hjemme med Adrian til August. Sitter enda å venter på svar på om han får barnehage plass. Kjenner at det er litt slitsomt å ikke vite, men det ordner seg nok på et vis. Blir kjekt for M å få tilbringe masse tid med kjæresten sin )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå