Chiabatta Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Følger med på den serien på TV. På konkurransene har jeg hatt riktig hver gang. Har dere prøvd? Litt gøy, da:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 har testa ja.. får ikke mye rett på den nei... men har klart å føle kjønn og dato for fødsel på de siste tre jeg kjenner som har fått barn... hehe..
Sjokoladekaka Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har hatt bra resultat der, men legg ikkje for mykje vekt på akkurat det:) Veit at eg har evner, for det har eg opplevd mange gangar, også "store" ting. Men eg bestemmer lite sjølv, kortid dei kan brukast. Det berre kjem til meg av og til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå