Gå til innhold

Nå vet jeg hva en SA er... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL idag og fikk bekreftet at det var som jeg fryktet. Ble selvfølgelig lei meg, men er vel egentlig mest irritert over å måtte starte på nytt igjen. Skulle vært 11 uker på vei nå, men så det ble det plutselig en del planer som må endres, ja...

Ikke meningen å skremme noen med SA-innlegg, men måtte bare få det ut. Har ikke fortalt til noen andre enn mannen at jeg var gravid, så føler meg litt sånn alene i verden akkurat nå. Og må på jobb om en liten halvtime. Frustrerende.

Vel, vel. Sånn er det. Shit happens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Så trist. Har du blødd eller må du til utskrapning? Jeg vet akkurat hvor vondt det er.

En god klem fra meg.

Skrevet

Blødde mye mens det stod på, masse klumper. Slipper heldigvis utskrapning. Får ta med det som er positivt, ja ;)

Skrevet

Det var svært trist å høre :-( Skal du på jobb nå da?? Visst du har smerter eller blør mye er det vell best å ta egenmelding?

Håper det kommer til å gå bra med deg!!!

godklem

Skrevet

off da. begynte det bare av seg selv?

Håper du snart kommer tilbake hit igjen. Jeg er 5+3 i dag og hadde ma sist i uke 12. det er grusomt å måtte begynne helt forfra igjen.Men tiden går fort likevel..

Skrevet

Det er noen dager siden det skjedde, men jeg orket ikke tanken på å dra til UL den dagen, var bare sinna og lei meg og synes det var ekkelt med alt blodet som plutselig fosset ut. Så fikk utsatt det til idag.

Er selvstendig næringsdrivende. Betyr i teorien at man kan gjøre som man vil, men at man i praksis er bundet på hender og føtter...Så må nok på jobb, ja.

Skrevet

Huff, jeg vet veldig godt hvordan du har det. Jeg mistet for en uke siden i uke 10 (men fosteret døde i uke 6/7).

Heldigvis er jeg sykemeldt ut denne uken slik at jeg har hatt god tid til å hente meg inn igjen.

Jeg tenker positivt og ser frem til å prøve igjen, men det er utrolig bittert å starte helt på nytt etter så mange uker.

Ønsker deg god bedring og lykke til med videre prøving:-)

Skrevet

Kan jeg spørre om du merket noe på forhånd?

Uansett... det var trist å høre!

Lykke til videre

Skrevet

Takker for medfølelse, alle sammen. Greit at det finnes noen å "snakke med" om det som skjer, føler ikke for å involvere familie/ venner når jeg ikke har sagt noe til dem om at jeg var gravid.

På forhånd? Vel. Ikke sikker på om det er sammenheng. Men var sengeliggende 1 dag med fryktelig mageknip en uke før det skjedde. Hadde også mageknip, men i mindre grad, noen dager etter dette. Begynte så å merke at det såvidt var litt blod, og det gikk over til brunlig utflod etter en dag eller to. Så kom det friskt blod en ettermiddag, og dagen etter dette var det masse relativt store blødninger (mer enn mensen). Hadde også smerter som kjennes litt på samme måte som ikke altfor harde rier. Kom periodevis, ikke noe system på mellomrom og lengde. Samtidig med blødningene kom det ut massevis med klumper. Stort sett bare denne ene dagen det var klumper, men blødningen har fortsatt etterpå, ca. som å ha mensen.

For å si det sånn; jeg var ikke mye i tvil om at det gikk galt når det stod på. Har hatt blødninger i svangerskap før, men dette var noe helt annet.

Lykke til videre til dere andre! I'll be back ;)

Skrevet

Vil bare gi deg en klem!!

Lykke til med ny prøving!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...