Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Polaramin har jeg fått til legen. noen erfaringer? på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg bruker Polaramin 6 mg. Erfaringen er bra, du kan bli veldig trøtt den første uken, men så går det over. Vær forsiktig med å kjøre bil i den perioden. Det er jo en av de eldste og velprøvde allergimedisinene på markedet, det er derfor gravide får den. Det var i hvertfall det legen min sa når jeg tok opp dette som ett problem på første kontroll. Jeg bruker den året rundt, og funker bra på den.

 

Uansett, lykke til videre med spiren =) Og ha en flotters dag =)

Skrevet

Takk for tilbakemelding;)

 

kos deg videre i svangerskapet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...