Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Polaramin har jeg fått til legen. noen erfaringer? på godt og vondt?
KaWi Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg bruker Polaramin 6 mg. Erfaringen er bra, du kan bli veldig trøtt den første uken, men så går det over. Vær forsiktig med å kjøre bil i den perioden. Det er jo en av de eldste og velprøvde allergimedisinene på markedet, det er derfor gravide får den. Det var i hvertfall det legen min sa når jeg tok opp dette som ett problem på første kontroll. Jeg bruker den året rundt, og funker bra på den. Uansett, lykke til videre med spiren =) Og ha en flotters dag =)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Takk for tilbakemelding;) kos deg videre i svangerskapet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå