Gå til innhold

Er alle blondiner dumme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med de som farger håret sitt blondt da? mister de intelligensen sin i samme slengen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....interessant poeng....Jeg har følt meg smartere for hver dag som går og det kan nok ha en sammenheng med at etterveksten blir lenger og lenger....hmmm....Kanskje jeg rett og slett til slutt blir så smart at jeg driter i å stripe håret noe mer?!

Skrevet

Det peneste er hun søstra til han derre.. på det TVprogrammet jeg ikke husker hva heter, han vaktmestern.

Skrevet

jahhh..... øyenbryn....

Skrevet

Hva det var, sa du, bryna??

Skrevet

Jeg måtte sjekke dette litt, så jeg tok mensa hjemmetest.Jeg har visst IQ på 122, så jeg som "naturlig blond" Gjør vel da rett i å farge håret mørkt??? Hmmm..:-)

Skrevet

Tror kanskje det er noe i det..Har vært blond i mange år men har nylig farget håret skjokoladebrunt og føler jeg tenker klarere allerede ;-)

Skrevet

Sneik seg inn en "k" for mye i sjokoladen i sted ;-)

Skrevet

Ikke så smart som du trodde, Hildemor ;-)??

Skrevet

vrikelig morsomt med de brunettene som tror IQ'n ligger i hårfargen. DE er smarte de! ;)

Skrevet

Hehe...Ja du har vel kansje rett i at blondiner er dumme...Jeg farget håret svart engang for å se om det hjalp på min dumskap,men dengang ei!!Nå har jeg min natulige hårfarge ,så nå kan jeg igjen referere til min blonde hårmanke ang min dumskap;)

Skrevet

Ja, hele familien her er stokk dumme og blonde. Så derfor stemmer det nok ja!

Skrevet

Søstra til han der i Borettslaget, hun med DEN etterveksten!

Bahh, alt må inn med teskje ser jeg.

Skrevet

Hørt om ironi feige anonym ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...